מידע נוסף

חברה:Fredericks Of Hollywood

אביזר:ויברטור פנינים פרימיום סיליקון

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אורך כולל:22 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

נטען:USB

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

600.00

ויברטור פרמיום יוקרתי מסיליקון מסדרת הויברטורים הנטענים של המותג המקצועי Fredericks Of Hollywood הוא מוצר איכותי ומתקדם המיועד לשימוש אינטימי.

תיאור

תיהנו מהנאה עזה עם ויברטור נקודת G האיכותי הזה

הויברטור האלגנטי והארגונומי מבית Frederick's of Hollywood הוא הפתרון המושלם לעידוד נקודת ה-G שלכם. עם 10 הגדרות רטט שונות, תוכלו להתאים את החוויה לצרכיכם בקלות ובנוחות.

הויברטור עמיד בפני התזה, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת גם לשימוש במקלחת. עם הכבל הנטען ב-USB והתיק הסאטן לאחסון, תוכלו לשמור על הויברטור בצורה בטוחה ונקייה.

שימוש ותחזוקה:

  1. השתמשו בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה בזמן השימוש.
  2. לאחר השימוש, נקו את הויברטור במים עם מעט סבון או חומר ניקוי ייעודי והשתמשו בו רק לאחר שהוא ייבש באופן מלא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען מסיליקון פרמיום | Fredericks Of Hollywood”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן