ויברטור עוצמתי עולה ויורד גינה השובבה | Doc Jhonson Jenna's Ultimate Stroker

מידע נוסף

מותג:Doc Jhonson

אביזר:ויברטור לעינוג חימוני

אורך כולל:כ- 28 ס"מ

אורך חדירה:כ- 24 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 4.5 ס"מ

עשוי מ:TPE- Phatalatte Free

עמוידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכוך בסיס מים

420.00

ממריץ הסטרוקר עולה יורד האולטימטיבי של השחקנית האגדית ג'נה גיימסון מבית חברת Doc Johnson הוא כלי מין מדהים שעשוי מ-TPE ללא פתלטים ואנטי בקטריאלי. הדחף האדום מעוצב בצורה מושלמת שיכולה להעניק לך חוויה מינית מרהיבה.

המוצר מיועד לסטימולציה חיצונית ופנימית, ויש לו יכולת דחיפה חזקה שיכולה להביא לקצה במהירות ובאינטנסיביות. עם השימוש בחומר סיכה על בסיס מים, תוכלו להגביר את ההנאה ולחוות עדויות מיניות מרתקות.

כדי לשמור על המוצר במצב נקי, מומלץ לשטוף אותו בסבון ובמים לאחר השימוש, ולהשתמש בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. חשוב להימנע משימוש בחומרים פוטנציאלית מזיקים כדי לשמור על בריאותכם ולהאריך את חיי המוצר.

תיאור

הממריץ הסטרוקר עולה יורד האולטימטיבי של השחקנית האגדית ג'נה גיימסון מבית חברת Doc Johnson האמריקאית הוא עשוי מ-TPE שאינו פוגע בבריאות, אנטי בקטריאלי, ויוביל אותך לקצה במהירות או לאן שתרצה.

שימוש ותחזוקה:

  1. בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
  2. לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור עוצמתי עולה ויורד גינה השובבה | Doc Jhonson Jenna's Ultimate Stroker”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן