מידע נוסף

מותג:אקליפטה

אביזר:שמן עיסוי

דגם:יוניק

מכיל: 100 מ"ל

70.00

שמן גוף טבעי מבית אקליפטה הוא מוצר ייחודי המשלב בין שמנים צמחיים שונים ותמציות שמנים אתריים. השילוב המיוחד עשוי להבטיח לך עור רך וגמיש, ניחוח נעים ומרגיע והזנה עמוקה לעורך. השמנים המשולבים במוצר מסייעים לשמירה על לחות העור, להזנתו ולהחזרת גמישותו. בנוסף, התמציות השמנים האתריים מעניקות ריח נפלא המעורר רוגע ושלווה. תהני מהיתרונות המרגיעים והמפנקים של שמן גוף טבעי מבית אקליפטה וחושי את העור הרך והרגוע שלך.

תיאור

שמן גוף טבעי מבית אקליפטה הוא מוצר מעולה שמבוסס על שמנים טבעיים כמו שמן שקדים, זרעי ענבים, שמן חוחובה, שמן אגוז המקדמיה, אלוורה, ותמציות שמנים אתרים. המרכיבים הללו תורמים לגמישות העור, הרפיית השרירים ומעניקים לחות והזנה מירבית לתאי העור. השמן מיוצר בישראל וזמין בניחוח שמן יוניק המבוסס על מי ורדים.

מיועד לשימוש כשמן עיסוי וכשמן גוף, ומכיל 100 מיליליטר. רכיבי המוצר כוללים שמן שקדים, זרעי ענבים, שמן חוחובה, שמן אגוז המקדמיה, אלוורה ותמציות שמנים אתרים. מושלם למשחקים מקדימים!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמן עיסוי בניחוח Unique”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן