מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:בובת מין

מצבי חדירה:שלושה מצבי חדירה

עשוי מ:PVC

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

250.00

הבובת מין בגובה 150 ס"מ מבית יצרנית אביזרי המין NMC היא בובת גוף מלא וריאליסטית, המיועדת לשימוש פרטי ולהנאת המשתמש. הבובה מיוצרת מחומרים איכותיים ומגיעה עם מאפיינים כגון שיער מלא, עיניים תלת-מימדיות ועור רך ונעים למגע.

היתרונות של הבובה כוללים את החוויה הריאליסטית שהיא מציעה, אפשרות לחווית מין בטוחה ונעימה, ואפשרות לשחרור והתמזגות עם התשוקות הפנימיות של המשתמש. הבובה מתאימה גם לשימוש ככלי חינוך ולמידה על התנהגויות מיניות.

שימושים פוטנציאליים נוספים כוללים שימוש כאביזר במסיבות רווקים או רווקות, כחלק ממשחקי תפקידים או כחלק מצילומי וידאו או תמונות אמנותיות.

קטגוריות: , ,
NMC

תיאור


בובת המין מתנפחת בגובה 150 ס"מ עם פנים מודפסות ע"י מותג אביזרי המין המוביל NMC. הבובה מאפשרת לך ליהנות מהשדיים, ואגינה והישבן. לבובה 3 חורים לחדירה, נרתיק, ישבן, ופה. הבובה עשויה מחומר PVC, דגם זה עוצב במיוחד לשימוש במקלחת ובמהלך השימושים הראשונים מומלץ אף להוסיף חומרי סיכה על בסיס מים להנאה מירבית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת מין מתנפחת NMC -Doll Lush”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן