סטרפאון מקצועי 21.5 ס"מ Lux Fetish – 8.5" Realistic Vibrating Dildo & Strap-on Harness Set

מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:סטרפ און רוטט

עשוי מ:PVC

מצבי רטט:10

אורך כולל:כ-21.5 ס"מ

אורך חדירה:כ-17 ס"מ

קוטר מירבי:כ-3.4 ס"מ

סוללות:2 AAA

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

479.00

סטרפ און איכותי הכולל ויברטור ריאליסטי של מותג אביזרי המין Lux Fetish הוא מוצר מעולה המיועד להענגת הזוגיות וההתרגשות במהלך הפעילות המינית. הסטרפ און מיוצר מחומרים איכותיים ומתכת רגישה לעור, ומגיע עם ויברטור ריאליסטי שיתן לך חוויה עוצמתית ומרשימה. יתרונות המוצר כוללים איכות בנייה גבוהה, נוחות בשימוש ואפשרות להתאמה אישית לצרכים שלך. הסטרפ און מיועד לשימוש ביחד עם שותפך ויכול להוסיף רמת תענוג והתרגשות לחיים המיניים שלכם.

תיאור

כעת תוכלו ליהנות מחווית הנאה מרתקת עם סט דילדו רוטט מציאותי בגודל 21.5 ס"מ שיגרום לכם לסעות על הגל הפראי של התענוג. הדילדו מגיע עם מתכוון לחלוטין ומתאים לרוחב של עד 165 ס"מ, מה שהופך אותו ליוניסקס ומתאים למשחקי רצועות והצמדה. כדי להתאים את הדילדו לדרישותיכם, כלולות בערכה טבעות O ניתנות להחלפה.

הדילדו מגיע עם פאנל קדמי מרופד לנוחות מרבית בזמן השימוש. בנוסף, תוכלו ליהנות משבע פונקציות רועשות של רטט שנשלט בקלות, לצד התענוג של מוט איבר ורידי שינפח את תחושת העיסוי המושלמת בכל דחיפה.

בנוסף, הדילדו מגיע עם שלט קל לשימוש המפעיל את הפונקציות השונות (נדרשות 2 סוללות AAA) והוא קל לניקוי ותחזוקה. על מנת להגביר את ההנאה בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים.

לסיכום, דילדו רוטט מציאותי בגודל 21.5 ס"מ עם רטט עמוק, טבעות O ניתנות להחלפה, פאנל קדמי מרופד ושלט קל לשימוש – הכל בערכה אחת שתעניק לכם חוויה מרתקת ומהנה בכל פעם מחדש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון מקצועי 21.5 ס"מ Lux Fetish – 8.5" Realistic Vibrating Dildo & Strap-on Harness Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן