פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating Heart plug

מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי רוטט מידה M/L

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט / 6 עוצמות רטט

אורך כולל:10.5 ס"מ

אורך חדירה:8.6 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

טעינה:טעינה מגנטית

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

620.00

Heart plug – פלאג עיסוי והמרצה לשימוש אנאלי, עשוי מחומרים איכותיים ועמידים. הפלאג מעוצב בצורת לב עם דמוי יהלום בתחתיתו, מה שמעניק לו מראה מרשים ויוקרתי. הוא מיועד לשיפור חווית המינית והנאה מינית עם רמת נוחות מירבית. היתרונות של הפלאג כוללים עיצוב איכותי, חומרים בטוחים לשימוש, קל לניקוי ושימוש, ויכולת לספק תחושות חדשות ומרעננות בעת המיניות. הוא מתאים לשימוש עם כל סוגי הרסטריינטים ומגיע במגוון גדלים להתאמה אישית.

תיאור


פלאג אנאלי רוטט ללב B-Vibe
הפלאג אנאלי רוטט מבית B-Vibe הוא פלאג איכותי במיוחד מסדרת Heart, המביא לעולם הפלאגים האנאליים חוויות חדשות ומרעננות. עשוי סיליקון ברמה גבוהה ביותר, הפלאג מתרחב באופן הדרגתי ומגיע עם תחתית מעוצבת בצורת לב.
עם 15 מצבי רטט ו-6 עוצמות שונות, הפלאג מספק אורגזמות חושניות וחוויית מרעננת במיוחד. השליטה במצבי הרטט נעשית בקלות על ידי כפתור ההפעלה.
הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת, והוא קל לניקוי ותחזוקה לשימושים חוזרים.
לחוויית מינית מרעננת ומהנה, הפלאג אנאלי רוטט ללב B-Vibe הוא ברירת המחדל.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating Heart plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן