ויברטור לעיסוי הפרוסטטה מקצועי וייחודי עם שלט רחוק Bvibe – 360 plug

מידע נוסף

מותג:Bvibe

אביזר:מעסה פרוסטטה מסתובב

עשוי מ:סיליקון

טעינה:מגנטית

אורך כולל:13 ס"מ

אורך חדירה:13 ס"מ

קוטר מירבי3.2 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

699.00

פרוסטטה ייחודית עבור גברים עם סיבוב בקצה היא מוצר מגניב ומתקדם המעניק חווית רוגע והנאה מרבית. היתרונות של המוצר כוללים עיצוב ארגונומי שמאפשר שימוש קל ונוח, חומרים איכותיים המבטיחים עמידות ואיכות גבוהה, ויכולת לספק תחושת סיבוב וסטימולציה מושלמת. המוצר מיועד לשימוש אישי ומומלץ עבור גברים שמחפשים להעניק לעצמם חוויה אולטימטיבית בזמן הנאה עצמית.

תיאור

ה-b-Vibe 360 ​​Plug החדש מציע חווית גירוי מרשימה ומותאמת אישית. בעל רטט בשלט רחוק ואפשרויות סיבוב 360 מעלות, ה-Plug מעניק תענוג ייחודי ללא תחרות. בנוסף, גוף הסיליקון החלק מאפשר נעימות מקסימלית וחוויית מגע נעימה.

סיבוב הקצה הפנימי מעניק עיסוי מושלם לערמונית, תוך יצירת תנועות רחבות וחלקות שיעזרו לך להגיע לרגעי גירוי עמוקים. עם 6 מהירויות שונות, תוכל למצוא את הקצב המושלם עבורך.

הבסיס המחודד מכיל מנוע פנימי המספק רטטים משוגעים ומגוונים, מאפשר לך לחוות אורגזמה אינטנסיבית ומרשימה. העיקול המיוחד של ה-Plug מיועד לגירוי ישיר של הערמונית, מאפשר לך לגעת בנקודת ה-P בקלות ובנוחות.

בעזרת הלחצנים בבסיס או בשלט הרחוק, תוכל להתאים אישית את הרטט והסיבוב של ה-360 ​​Plug כך שיתאימו בדיוק לצרכים שלך. עם ה-Plug תוכל לחוות חווית עשירה ומרעננת שתשדרג את חיי המין שלך בצורה מוחלטת.

בסיום השימוש, יש לנקות היטב את ה-360 Plug על מנת לשמור על ניקיון ועל היגיינה. המוצר מגיע באריזה קלת משקל של 0.62 ק"ג, ומגיע עם הוראות שימוש ותחזוקה ברורות ופשוטות להבנה ולשימוש.

אל תחמיץ את ההזדמנות לחוות חווית גירוי חדשה ומרעננת עם ה-b-Vibe 360 Plug החדש. מוצר שיעניק לך תענוג והנאה בלתי נשכחת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לעיסוי הפרוסטטה מקצועי וייחודי עם שלט רחוק Bvibe – 360 plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן