משאבת פין אוטומטית Lux Fetish – 2-in-1 Blowjob Auto Sucker & Penis Enlarger Pump

מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:משאבת פין

עשוי מ:ABS

טעינה:באמצעות כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

550.00

משאבת הפין האיכותית של מותג Lux Fetish היא פתרון מושלם לגברים שמעוניינים להעצים את הביצועים המיניים שלהם. המשאבה נטענת ומצוידת בראש עם טכנולוגיית ציפוי סיליקון המספקת תחושה נעימה וחלקה. היתרונות של המשאבת פין כוללים את היכולת להגביר את הזרמת הדם לגברים, להאריך את הזמן שלהם במיטה ולעזור להם להשיג ארוזות וחזקות יותר. המשאבה מתאימה לשימוש עם ג'ל או שמן מקורבים ומגיעה עם כבל USB לנטילה נוחה.

תיאור

מכשיר ה-2-in-1 Blowjob Auto Sucker and Penis Enlarger הוא מכשיר חדשני המציע תענוג כפול לגברים. המכשיר כולל בקרות ייחודיות של יניקה אוטומטית המאפשרות שימוש נוח ביד אחת. בנוסף, המכשיר מכיל צילינדר שקוף המאפשר לראות בצורה ברורה כיצד הפין מתרחב ומשתנה בגודלו. עם שרוולים ניתנים להחלפה, כוללים מציצה ושרוולי סיליקון, המכשיר מאפשר להתאים את החוויה לצרכים והעדפות המשתמש.

המכשיר מגיע עם בקרות קלות לשימוש המאפשרות שימוש נוח ומהיר. ניתן להתאים את העוצמה בקלות בלחיצת כפתור בבסיס המכשיר. השרוולים הניתנים להחלפה עשויים מחומר בטוח לגוף ומציעים חוויה מציאותית ונעימה. עם גליל שקוף שמאפשר ויזואליות מרהיבה, המכשיר מספק חווית תענוג משופרת.

בנוסף, המכשיר נטען באמצעות חיבור USB וקל לניקוי בין השימושים. עם תכונות אלו, מכשיר זה מציע חווית תענוג חושי ונוחה ביותר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבת פין אוטומטית Lux Fetish – 2-in-1 Blowjob Auto Sucker & Penis Enlarger Pump”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן