מידע נוסף

מותג:Le-Wand

אביזר:מסאג'ר

עשוי מ:סגסוגת אלומיניום

אורך כולל:29 ס"מ

קוטר מירבי:5.1 ס"מ

מצבי רטט:20 מצבי רטט

מהירויות:10 מהירויות

850.00

Le Wand-DieCast הוא מוצר יוקרתי ואיכותי של מותג Le Wand. הוא מצויד ב-10 מהירויות שונות ו-20 מצבי רטט עוצמתיים, מה שמאפשר לך להתאים את החוויה המינית לצרכים האישיים שלך. המוצר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, ומגיע עם תוספות נוספות כגון כיסוי סיליקון ותיק נסיעה.

היתרונות של Le Wand-DieCast כוללים את היכולת להתאים אישית את הכימיה המינית שלך, העיצוב היוקרתי והמסוגנן של המוצר, והעמידות והאמינות שלו. הוא מתאים לשימוש עצמי או עם שותף, ומגיע באריזה מהודרת שתוסיף ערך לחווית הרכישה שלך.

בקיצור, Le Wand-DieCast הוא בחירה מעולה עבור מי שמחפש ציוד מין איכותי, יוקרתי ומתקדם שיספק חוויה מינית מרשימה ומותאמת אישית.

תיאור

מסאג'ר מסגסוגת אלומניום הטוב בעולם Le Wand Die Cast

הכנס לשרביט החזק ביותר Le Wand Die Cast Plug-In Vibrating Massager הוא מכשיר איכותי במיוחד ועוצמתי יותר של השרביט עטור הפרסים. מכשיר העיסוי הזה כולל גוף מתכת יצוק ומנוע מוגבר המייצר חטטים חזקים ועוצמתיים במיוחד, מושלם עבור אלה המחפשים לקחת את אוסף ההנאה שלהם לשלב הבא.

בסרטון: אלישייה סינקלייר מייסדת חברת Le-Wand מסבירה אודות המסאגרים מוצרי החברה.

ספרון הפעלה והוראות ניתן לראות בלינק הבא:

הוראות שימוש ותחזוקה:

  1. בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
  2. לאחר השימוש יש לשטוף את המסאגר באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחה להתייבש בטרם החזרת לקופסא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד ממתכת אלומיניום Le Wand-DieCast”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן