חגורת צניעות כלוב ממתכת לאיבר המין של הגבר Obedience Cock Cage

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:חגורת צניעות

עשוי מ:מתכת

420.00

בכלוב צניעות מקצועית ממתכת מבית מותג הסאדו Blue Line תוכלו למצוא מוצר באיכות גבוהה ועמידות מרבית. הכלוב מיועד לשימוש מקצועי בענפי האבטחה והביטחון ומציע מאפיינים מתקדמים כגון מנגנון נעילה מוצק, ידיות נשיאה נוחות ומערכת צינורות להזרקת גז פלפל.

היתרונות של הכלוב כוללים עמידות גבוהה לשימוש יומיומי ולאורך זמן, יכולת נעילה מאובטחת וקלה לשימוש, ועיצוב ארגונומי המאפשר נשיאה ושימוש נוחים. הכלוב נמכר בגדלים שונים ומגוונים על מנת להתאים לכל צרכי המשתמש.

שימושים נפוצים לכלוב כוללים שימוש באירועי ציבור, פעילויות ספורט, טיולים וטבע, ושימוש בתחום האבטחה והביטחון. הכלוב מהווה כלי חיוני לכל מי שמחפש דרך נוחה ובטוחה להגן על עצמו ולשמור על סביבתו.

תיאור

כלוב הזין הזה הוא כלי עבדות מעוצב ומאובטח, המיועד להעניק תענוג וכיף למשתמש. בעזרת הכלי הזה, ניתן להגביל את הכנוע של הפרטנר וליצור חוויה חדשה ומרתקת. הכלי עשוי ממתכת בטוחה וכולל מנעול ומפתח להבטיח את הכניסה והיציאה מהכלי. בנוסף, הכלי מתאים ללבישה לטווח ארוך וקל לחיבור ופתיחה, כך שניתן להשתמש בו בקלות ובנוחות.

מאפיינים:

  • עיצוב מעוקל, ארגונומי
  • סט 5 חלקים קל לחיבור
  • נוח ללבוש לטווח ארוך
  • כולל מנעול ומפתח
  • עשוי מתכת בטוחה לגוף

איך להישתמש:

  1. מרחו סיכה על בסיס מים סביב הפין ושק האשכים הלא זקופים.
  2. צבט בעדינות מעט מעור האשכים בתחתית ומשוך דרך הטבעת.
  3. דחוף את האשך הראשון דרך הטבעת.
  4. דחוף את האשך השני דרך הטבעת.
  5. כופפו את הפין והכנסו דרך הפיר של כלוב הצניעות.
  6. ננעל במקום.

מידות הכלוב : אורך כולל 10 ס"מ, הקוטר הרחב ביותר 4.3 ס"מ
טבעות קוטר פנימי : קטן 4.3 ס"מ, בינוני 4.5 ס"מ, גדול 5 ס"מ, X-גדול 5.5 ס"מ
חומרים : מתכת

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חגורת צניעות כלוב ממתכת לאיבר המין של הגבר Obedience Cock Cage”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן