מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:מעסה פרוסטטה

עשוי מ:סיליקון / ABS

אורך חדירה:כ-9.5 ס"מ

קוטר מירבי:כ-3.7 ס"מ

טעינה:טעינה מגנטית

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

699.00

ויברטור מקצועי לגבר לעיסוי פרוסטטה העשוי סיליקון רפואי הוא מוצר איכותי המיועד לשימוש רפואי ומקצועי לעיסוי פרוסטטה. הויברטור מיועד להקלה על כאבים ולשיפור תחושת הנוחות באזור הערמונית. המוצר מצויד בצורתו המיוחדת ובמהירויות ותכונות שונות המאפשרות לך להתאים את העיסוי לצרכיך המיוחדים. הויברטור עשוי מסיליקון רפואי איכותי המבטיח נוחות ובטיחות בשימוש. הוא נטען באמצעות כבל USB וקל לניקוי. מומלץ להשתמש בו עם ג'ל אינטימי לחווית עיסוי מיטבית.

תיאור

גלה חוויה חדשה ומהנה עם Prober Prostate Massager!

המוצר המדהים הזה יענה על כל הרצונות המהבילים שלך ויספק לך רמה חדשה של הנאה. ה-Prober Prostate Massager מגיע עם מנועים עצמאיים כפולים שיכולים להפנות אל אזורי הנאה ולהעניק לך רגעים של תענוג מוחלט. עם 3 עוצמות רטט ו-4 דפוסי רטט שונים, אתה תוכל להתאים את החוויה לצרכים שלך.

תכונות מרכזיות:

  • מרקם גלי לחוויה נעימה
  • עיצוב סיליקון חלק לנוחות מרבית
  • מוטורים כפולים עצמאיים לרטטים חזקים
  • 3 עוצמות רטט ו-4 דפוסי רטט לבחירה
  • כבל טעינה מגנטי לנוחות מרבית

התכשיט המושלם עבור כל איש שמחפש רגעי תענוג עם עצמו. התכונות המתקדמות של ה-Prober Prostate Massager יאפשרו לך לחוות רגעים של פינוק והנאה ללא תחרות. אז התכונן לרכיבה פרועה של גירוי עמוק ורב חושי שישאיר אותך חלש בברכיים!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לעיסוי הפרוסטטה Blue Line – Prober”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן