חגורת צניעות אטומה ממתכת 2 חלקים לאיבר המין של הגבר Total Submission Cock Cage

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:חגורת צניעות

עשטי מ:מתכת

380.00

כלוב צניעות אטום ממתכת עם אפשרות לנעילה על הפין מבית מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

אם תרצי עזרה נוספת אני כאן!
כולנו אוהבים לגרום לחוויה המינית שלנו להיות מרתקת וחדשנית. אבל לפעמים, אנו מחפשים משהו שיתן לנו תחושה של כיבוש ושליטה מוחלטת. אם אתם אחד מהם, חגורת הצניעות המקצועית מבית Blueline היא בדיוק מה שאתם צריכים.

עשויה מתכת בטוחה לגוף, חגורת הצניעות מעניקה לכם את התחושה של כיבוש ושליטה מוחלטת על איבר המין של בן הזוג שלכם. היא מקיפה את הפין במתכת קשה המונעת בחוזקה כל זקפה, מאפשרת לכם להנות מחוויה עזה וסוערת.

הצניעות כוללת טבעת שמתחברת מסביב לאשכים, המגבירה את הרגישות ומגבירה את התחושות העזות יותר כאשר מתעוררים. החלק התחתון של הצניעות נפתח למתן שתן במידת הצורך, מה שהופך אותה לנוחה לשימוש לטווח ארוך.

עם סט הצניעות הזה, אתם מקבלים כל מה שאתם צריכים – חגורת צניעות מקצועית, טבעת שמתחברת מסביב לאשכים, מנעול ומפתח. הוראות השימוש פשוטות וקלות לביצוע, כך שתוכלו להתחיל ליהנות מהחוויה במהירות ובנוחות.

לסיכום, אם אתם מחפשים משהו שיתן לכם תחושה של כיבוש ושליטה מוחלטת, חגורת הצניעות המקצועית מבית Blueline היא הבחירה המושלמת עבורכם. עשויה מתכת בטוחה לגוף, לטווח ארוך ונוחה לשימוש, היא מבטיחה לכם חוויה מינית סוערת ומרתקת. מהרו להזמין את חגורת הצניעות המקצועית מבית Blueline ותתחילו לחוות את האורגזמה העזה שמגיעה לאחר שהיא נדחתה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חגורת צניעות אטומה ממתכת 2 חלקים לאיבר המין של הגבר Total Submission Cock Cage”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן