סט 5 טבעות זקפה מגומי | Blue Line – 5 Ring Silicone Gates Of Hell

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:סט 5 טבעות זקפה מגומי

עשוי מ:גומי / דמוי עור

90.00

סט 5 טבעות זקפה מגומי של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

"חמישיית טבעות זקפה: התקן המתקדם להארכת זקפה ושיפור הביצועים המיניים"

החמישייה המתקדמת של טבעות הזקפה מספקת פתרון מושלם להארכת זקפה, תוספת היקף ושיפור הגודל והאורך. עם תכונות מיוחדות וחדשניות, הטבעות המרהיבות האלה מעניקות גירוי מיני ותמיכה מושלמת לאיבר המין, מאפשרות לך להינות מזיקפה חזקה וממושכת יותר.

בניגוד לטבעות המסורתיות, טבעת הזקפה הגדולה בחמישייה מתאימה בצורה מושלמת סביב האשכים, תוך שמירה על נוחות מירבית. ועם טבעות הזקפה הקטנות, ניתן להתאים אותן בצורה מותאמת אישית לאיבר המין, מספקות תמיכה מושלמת ותורמות להארכת הזקפה לזמן רב יותר.

טבעת הזקפה בחמישייה כוללת גם טבעת D בקצהה, שמאפשרת לך לחבר רצועת קשירה וליהנות מתחושות נוספות של תמיכה ואיתור.

התקן המתקדם הזה נוצר על ידי חברת Blueline, החברה האמריקאית המובילה בייצור אביזרי סאדו ומוצרים מיניים. הטבעות עשויות מחומר דמוי עור איכותי, והן נושמות ונוחות לשימוש ממושך. בעזרתן, תוכל לשמור על זיקפה חזקה ולהאריך את התענוג המיני לזמן רב יותר.

כל זאת בזכות החמישייה המתקדמת של טבעות הזקפה – הפתרון המושלם להארכת זקפה ושיפור הביצועים המיניים.
מאמר זה מתאר חמישיית טבעות זקפה המשמשות להארכת זקפה ומספקות גירוי מיני, תוספת היקף והגדלת הגודל והאורך. הטבעות מיועדות לשימור זיקפה חזקה וממושכת.

החמישייה כוללת טבעת גדולה יותר שמתאימה סביב האשכים וטבעות קטנות שתומכות רק באיבר המין. כל טבעת קטנה כוללת טבעת D בקצהה, אליה ניתן לחבר רצועת קשירה.

המוצר נוצר על ידי חברת Blueline האמריקאית, המתמחה בייצור אביזרי סאדו. הטבעות עשויות מחומר דמוי עור ומתלבשות סביב הפין. הן מסייעות לשמירה על זיקפה חזקה ולאורך זמן יותר ממושך.

מוצר זה מתאים לאנשים שמעוניינים להאריך את הזקפה שלהם ולגוון את החוויה המינית שלהם. הוא מספק תוצאות ברמה גבוהה וניתן לשימוש בצורה נוחה ובטוחה. לכן, אם אתה מחפש אביזר שיעזור לך להשיג זיקפה משופרת ולהאריך את חוויית המין שלך, החמישייה הזו עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך.

אין ספק שהתקן הזה מבטיח לך חוויה חדשה ומרתקת בחיי המין שלך. עם הטבעות המתקדמות והאיכותיות של Blueline, תוכל להיות בטוח שאתה משקיע במוצר שימסור את התוצאות שאתה מחפש.

אז אם אתה מעוניין לחוות זיקפה משופרת, להאריך את הזקפה שלך ולהגדיל את גודלך ואורכך, אל תהסס לנסות את החמישייה המדהימה הזו. היא תעניק לך חוויה מינית חדשה ומרתקת שתשפר את איכות חיי המין שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 5 טבעות זקפה מגומי | Blue Line – 5 Ring Silicone Gates Of Hell”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן