חגורת צניעות כלוב לאיבר המין של הגבר Blue Line – Chastity Cock Cage

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:כלוב צניעות לפין

עשוי מ:ABS

340.00

כלוב צניעות אקרילי עם אפשרות לנעילה על הפין מבית מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

"חגורת הצניעות השקופה שתשמור על איבר המין שלך במצב נעילה"
"הפין השקוף שישמור על צניעות החבר שלך: הכירו את חגורת הצניעות המתקדמת של Blue Line"

בעולם שבו הצניעות והמוסריות הם ערכים חשובים, חברת Blue Line האמריקאית מציגה פתרון חדשני לשמירה על צניעות הגברים – חגורת הצניעות השקופה. עשויה מחומר שקוף ובטוח לגוף, החגורה הייחודית הזו מסייעת לך לכלוא את איבר המין שלך במצב נעילה, כך שתוכל להיות בטוח ולהרגיש נוח בכל עת.

חגורת הצניעות מקורזל כוללת מנעול ומפתח כלולים, המבטיחים שרק אתה תוכל לפתוח ולסגור את הכלוב שמוגן את איבר המין שלך. המכשיר מצויד גם במאוורר המבטיח נוחות מרבית, ועיצוב ארגונומי המאפשר לך להתאים את החגורה לצורך תמיכה מיטבית.

כיצד להשתמש:
1. מרח סיכה על בסיס מים סביב הפין ושק האשכים הלא זקופים.
2. צבוט בעדינות מעט מעור האשכים בתחתית ומשוך דרך הטבעת.
3. דחוף את האשך הראשון דרך הטבעת.
4. דחוף את האשך השני דרך הטבעת.
5. כופף את הפין והכנס דרך הפיר של כלוב הצניעות.

חברת Blue Line האמריקאית המתמחה בייצור אביזרי סאדו ומוצרים לצניעות, מבטיחה לך איכות ושמירה על הפרטיות שלך. תן לחגורת הצניעות השקופה להגן על צניעותך ולהעניק לך את השקט הרוח שאתה רוצה."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חגורת צניעות כלוב לאיבר המין של הגבר Blue Line – Chastity Cock Cage”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן