מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:סט טבעות זקפה

עשוי מ:סיליקון

70.00

סט טבעות זקפה מסיליקון של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

טבעות זקפה משמשות להארכת הזקפה. הטבעות הזקפה של Blueline האמריקאית מיוצרות מחומר דמוי עור ומתלבשות סביב הפין. הן מעזות את הזקפה ועוזרות לשמור על זיקפה חזקה וקשה יותר לזמן ארוך. ניתן לענוד את הטבעות הזקפה סביב הפין בבסיס או סביב הפין והאשכים.
טבעות הזקפה הן כלי עזר פופולרי בעולם הסאדו והסקס האלטרנטיבי. הן משמשות להארכת הזקפה ולשמירה על זקפות ארוכות וקשות יותר. טבעות הזקפה מיוצרות על ידי חברת Blueline, החברה האמריקאית המובילה בייצור אביזרי סאדו וסקס.

הטבעות עשויות מחומר דמוי עור ומתלבשות סביב הפין. הן מסייעות לשמור על זיקפה חזקה ולהאריך את משך האורגזמה. על ידי לבישת טבעת הזקפה, ניתן לעכב את האורגזמה ולהנות מחוויה מינית רבת עוצמה.

לסקסופוניסטים ולסאדו מאסטרים, טבעות הזקפה הן כלי עזר חיוני במהלך משחקי הסאדו. הן מאפשרות לשלוט בזיקפה, להאריך את הזמן של הפעילות המינית, וליצור חוויות חדשות ומרתקות.

אם אתם מחפשים להוסיף קצת פלז' למיטה שלכם, או פשוט מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשמור על זקפה עוצמתית, טבעות הזקפה של Blueline הן הבחירה המושלמת עבורכם. אין צורך להיכנס לדיון על תועלתן של טבעות הזקפה, הן פשוט עושות את העבודה.

אז אם אתם מחפשים דרך להאריך את הזקפה ולחוות תענוגות מיניות ארוכות ומרתקות יותר, אל תחמיצו את ההזדמנות לנסות טבעות הזקפה המדהימות של Blueline. זהו הזמן לשדרג את חיי המין שלכם ולהעניק לעצמכם חוויה לא רגילה ונוסטלגית. ככל שתשקיעו יותר באביזרי הסאדו שלכם, כך תוכלו לקבל עוד יותר מפיהם. עכשיו זה הזמן לקנות את הטבעות המדהימות של Blueline ולהתחיל ליהנות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט טבעות זקפה מסיליקון | Blue Line – Silicone Cock Ring Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן