טבעת זקפה | Blue Line – Triple Cock And Ball Strap With Leash Lead

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:רצועת פין/אשכים משולבת מדמוי עור

90.00

רצועת פין/אשכים משולבת מדמוי עור של מותג הסאדו האמריקאי המוביל Blue Line.

תיאור

"אלו שלישיית רצועות פין/אשכים משולבת מדמוי עור היא תקן חדשני שנוצר על-ידי חברת Blueline. התקן זה פועל על מנת להתכווץ את איברי המין הגברי בצורה אולטימטיבית, ומגיע עם לולאת D לחיבור רצועת משיכה. בנוסף, הטבעת עשויה מחומר דמוי עור המתלבשת סביב הפין, ומסייעת בשמירה על זיקפה חזקה וממושכת. התקן אידיאלי לתליית משקולות וחפצים נוספים, ומספק תמיכה נוספת ונוחות למשתמש."
המאמר יכול להיות כזה:

"רצועות פין/אשכים משולבות להתכווצות איברי המין הגברי האולטימטיבית"

אלו שלישיית רצועות פין/אשכים משולבת מדמוי עור הן פתרון חדשני לבעיה הידועה של הזמן הקצר שבו יכולים לשמש רצועות חיזוק רגילות. התקן זה נוצר על ידי חברת Blueline האמריקאית, המומחית בייצור אביזרי סאדו, והוא מיועד לשיפור יעילות וארכיון זמן נשימה של הפין הגברי.

הרצועות המשולבות האידיאליות הללו מגיעות עם לולאת D בחלקן העליון, המיועדת לחיבור רצועת משיכה. התקן מתאים באופן מושלם לתליית משקולות וחפצים נוספים, וכן לשימוש כרצועה נוספת.

הטבעת העשויה מחומר דמוי עור מתלבשת בקלות סביב הפין ועוזרת לשמירה על זיקפה חזקה ומושלמת. בנוסף, היא מאריכה את הזמן שבו התפרצות האשכים מתרחשת, מאפשרת נשימה נוספת ומסייעת בשמירה על תחושת הנוחות לאורך זמן.

התקן המתקדם הזה הופך את השלישייה של רצועות פין/אשכים לפתרון מושלם לגברים שמחפשים לשפר את חיי המין שלהם. השימוש בתקן זה מבטיח התכווצות חזקה וארוכה יותר של האיברים המיניים, ומאפשר לגברים לחוות תחושות חדשות ומרתקות במהלך הפעילות המינית.

אם אתה מחפש פתרון מושלם לשיפור היכולת המינית שלך, השלישייה של רצועות פין/אשכים משולבת היא הבחירה המושלמת עבורך. נצל את היתרונות המרתקים של התקן הזה וחווה חיים מיניים משופרים ומרתקים יותר."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה | Blue Line – Triple Cock And Ball Strap With Leash Lead”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן