מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:נרתיק לאיבר המין C&B 5" Cock Shetah

90.00

נרתיק המותאם לאיבר מין למשחקי CBT של חברת אביזרי הסאדו Blue Line האמריקאית.

קטגוריות: , ,
Blue Line

תיאור

עם הנרתיק האלונקה הזה, העולם של האיבר המיני שלך יראה טוב יותר!

נרתיק זה הוא המותאם במיוחד למשחקי CBT וכולל חיבור D בקצהו התחתון. הנרתיק מגיע עם שרשרת נוספת (נמכרת בנפרד) שמתחברת למשיכה הנשלטת ולאיבר המיני שלך.

התקן המרהיב הזה נוצר על ידי החברה האמריקאית Blueline, המתמחה בייצור אביזרי סאדו. הטבעת עשויה מחומר דמוי עור והיא מתקבעת סביב הפין שלך. היא מסייעת לך לשמור על זיקפה חזקה יותר ולהאריך את הזמן שבו אתה יכול להתמודד עם הנאה.

אם אתה מחפש מוצר שישדרג את חוויית הסאדו שלך, הנרתיק האלונקה הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. תן לעצמך את ההתענגות שאתה מגיע אליה ותחווה חוויה מושלמת יותר עם עוצמה וזמן רב יותר.
הנרתיק האלונקה הזה הוא פתרון מעולה לאיבר מין שלך במשחקי CBT עם חיבור D. הוא מגוון ומציע בידוד ושמירה על זיקפה חזקה ומושלמת. הטבעת העשויה מחומר דמוי עור מתאימה בצורה מושלמת סביב הפין ומספקת תמיכה נוספת בזמן פעולה. היא מאפשרת לך להנות מזיקפה חזקה יותר ולהאריך את הזמן שלך במשחקים.

הנרתיק האלונקה הינו מוצר איכותי המיוצר על ידי חברת Blueline המובילה בתחום. החברה מתמחה בייצור אביזרי סאדו ומכירה באיכותם הגבוהה. הטבעת מיוצרת בהתאמה אישית ומסוגלת להתאים לכל אורך ורוחב של פין. היא עמידה בפני מים וקלה לניקוי, כך שתוכל להשתמש בה בקלות ובנוחות.

אז אם אתה מחפש פתרון לשיפור התאורה של האיבר המיני שלך במשחקי CBT עם חיבור D, הנרתיק האלונקה הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך. עם הטבעת המתאימה והתמיכה הנוספת שהיא מספקת, הוא מבטיח לך חוויה טובה יותר ותוצאות מרשימות. כך שאל עצמך, למה לא לנסות?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נרתיק לאיבר המין C&B 5" Cock Shetah”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן