התקן להורדת האשכים כלפי מטה Blue Line – Parachute Ball Stretcher

80.00

התקן זה הנראה כדומה למצנח נועד להוריד קצת את האשכים כלפי מטה עוד מוצר איכותי של חברת אביזרי הסאדו Blue Line האמריקאית.

קטגוריות: , ,
Blue Line

תיאור

התקן המתלבש סביב הפין, שמיוצר על ידי חברת Blueline, הוא פתרון חדשני לשיפור הזיקפה והקפיציות במערכת הסאדו. הטבעת הייחודית מיוצרת מחומר דמוי עור ומותאמת במיוחד להתאמה סביב הפין.

התקן זה נוצר במיוחד על מנת להקל על עומס האשכים ולהפחית את הלחץ על המפרקים במהלך האימון. עם התקן הזה, תוכל להוסיף משקולות לטבעת ה-O המותקנת במרכז התקן, אשר יסייעו לך לשמור על זיקפה חזקה יותר ולהאריך את זמן האימון.

הטבעת המיוחדת מתלבשת בצורה נוחה ומאובטחת סביב הפין, ומעניקה לך תחושת נוחות ובטיחות במהלך האימון. בנוסף, החומר הדמוי עור שבטבעת מעניק תחושה איכותית ומעוררת עניין וחשק לשימוש.

בעזרת התקן המתלבש סביב הפין של Blueline, תוכל לשדרג את אימוני הסאדו שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר. נסה גם להוסיף משקולות לטבעת ה-O ותרגיש את ההבדל ביכולת הזיקפה שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “התקן להורדת האשכים כלפי מטה Blue Line – Parachute Ball Stretcher”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן