טבעת זקפה עם מפריד טי לאשכים | Blue Line – T-Style Cock Ring With Ball Divider

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:טבעת זקפה עם מפריד טי לאשכים

80.00

טבעת זקפה עם מפריד טי לאשכים איכותי של חברת אביזרי הסאדו Blue Line האמריקאית.

תיאור

מפריד אשכים/ טבעת הזקפה הזו מסוג טי היא פתרון חדשני ומתקדם לטיפוח תחושת הגירוי בעונדים. בעזרת הטבעת, תוכל להיות בטוח שהאשכים שלך יישארו במקומם ותוכל ליהנות מתחושת הזיקפה החזקה והמתמשכת.

הטבעת מיוצרת במיוחד על ידי חברת Blueline האמריקאית, המוכרת בעבודתה המקצועית והאיכותית בתחום הסאדו. היא עשויה מחומר דמוי עור איכותי, המתלבש סביב הפין בצורה נוחה ומתאימה. בעזרתה, אתה יכול לשמור על זיקפה חזקה יותר ולהאריך את הזמן שבו אתה יכול להישאר במצב הזה.

התקן מתפקד בצורה פשוטה ויעילה. הוא מפריד את האשכים ומכווץ את זרימת הדם לאיבר המין שלך, ובכך מגביר את התחושה החושנית והגירוי באזור העונד. בנוסף, התקן מסייע בשמירה על האשכים שלך במקום הרגיל ומסייע בהפחתת הסיכון לפציעות או פגיעות.

אם אתה מחפש חוויה חדשה ומרתקת במיטה, או רוצה לשדרג את העונג המיני שלך, מפריד אשכים/ טבעת הזקפה הזו היא הפתרון המושלם עבורך. תן לעצמך את ההזדמנות לחוות את התחושות והחוויות החדשות שהיא יכולה להביא לך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טבעת זקפה עם מפריד טי לאשכים | Blue Line – T-Style Cock Ring With Ball Divider”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן