סט לעיסוי ולאנאלי מושלם anal massage education set מבית בי וייב ולי וונד

1,180.00

סט לעיסוי ולאנאלי הכולל מסאגר חוקן פלאג אנאלי ותוספת לשרביט מסאגר מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand ו B-vibe.

תיאור

הערכה האולטימטיבית למשחק אנאלי ולעינוג הנרתיק

העיסוי האנאלי הוא חלק חשוב ומהנה מאוד בעולם המין, ועכשיו יש לנו ערכה מושלמת למשחקים אנאליים. הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי הוא שילוב של שני מותגים ידועים בייצור צעצועי מין איכותיים ומוצלחים – b-Vibe ו Lw – wand.

הסט תוכנן במיוחד לסולו ולזוגות שמחפשים לחקור את עולם המשחקים האנאליים והנרתיק. הוא כולל מגוון מוצרים שיספקו לכם חוויה מגוונת ומרתקת.

הסט כולל את הרברטור המוכר והאיכותי Le Wand Petite, שהוא רברטור קטן וכולל ארבעה מצבים שונים. הוא יכול לשמש כרברטור אישי או לשימוש זוגי.

לסט גם כולל תושבת סיליקון מיוחדת – Le Wand Curve, שמתחברת לרברטור הקטן ומספקת חוויה מרהיבה של עיסוי הערמונית ומיצוק נקודת G. התוספת של רטט מפנק יעזור לכם להתרגע ולהתכונן לחוויה המינית.

בנוסף, הסט כולל את הבלאט b-Vibe Snug Plug 2, המעניק תחושה חושנית של מלאות ונוחות בעת החדירה.

בנוסף למוצרים הראשיים, הסט כולל גם כפפות, מזרק לובריקנט ועוד. כל מה שצריך כדי ליצור את החוויה המינית המושלמת.

המוצרים בסט זה עשויים מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש על גוף האדם. הם נוחים וקלים לשימוש, וניתן לנקות אותם בקלות לאחר השימוש.

למעוניינים בחוויה מינית מרתקת ומהנה, הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי הוא הבחירה המושלמת. הכירו את הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי ותתפנקו בחוויה שלא תשכחו!
הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי מבית b-Vibe וLw-wand הוא ערכה מושלמת למשחקים ארוטיים ומרגשים. הערכה מתאימה לכל מחפשי התענוגות הבררניים והיא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לחקור את העולם המופלא של משחק אנאלי.

בסט זה תמצאו מספר מוצרים מדהימים שיספקו לכם ערך מוסף ועניין במשחקים האנאליים שלכם. נדבך המרכזי בסט זה הוא הוויברטור Le Wand Petite, ואנחנו יכולים לומר שהוא באמת הכלי המושלם למשחקים אנאליים. עם רבעון כשרון, הוא מספק תחושות של עיסוי מופלא ונוחות מרבית. בנוסף, ה-Le Wand Petite מגיע עם תושבת סיליקון שמאפשרת חיבור ישיר לשרביט המדהים ומספקת חווית עיסוי מרהיבה לערמונית.

לצידו של ה-Le Wand Petite תמצאו גם את ה-b-Vibe Snug Plug 2, הבלאט המעוצב והמותאם למתחילים. הבלאט עשוי מסיליקון רך ונעים למגע, והוא מתאים במיוחד לחדירה חלקה ונוחה. בנוסף, הבלאט מכיל שני כדורים מתכתיים המספקים תחושה חושנית של מלאות. עם ה-b-Vibe Snug Plug 2 תוכלו לחוות ערך מוסף ולהתרגש עוד יותר במשחקים האנאליים שלכם.

כמובן, הסט כולל גם מוצרים נוספים המשלימים את החוויה המינית שלכם. כפפות, מזרק לובריקנט ועוד, כל מה שצריך כדי להבטיח חוויה מושלמת ומרהיבה במשחקים האנאליים שלכם.

לסיכום, הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי הוא ערכה מושלמת למשחקים ארוטיים. הכירו את הסט החדש של העיסוי מסאג'ר והעינוג האנאלי ותתפנקו בחוויה מושלמת שתעניק לכם תענוגות מיניות ללא תחרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט לעיסוי ולאנאלי מושלם anal massage education set מבית בי וייב ולי וונד”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן