מעסה אנאלי מסיליקון לפרוסטטה Blue Line – Silicone Prostate Massager

מידע נוסף

מותג:Blue Line

אביזר:מעסה פרוסטטה

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:כ- 12.7 ס"מ

אורך חדירה:כ- 9.9 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 2.8 ס"מ

150.00

מעסה אנאלי איכותי למסיליקון לעינוג הפרוסטטה מבית חברת Blue Line האמריקאית..

תיאור

מוצר אנאלי לעיסוי הפרוסטטה העשוי מסיליקון ומיועד לנקודת ה-P מבית חברת Blue Line האמריקאית. הפלאג מעוצב במיוחד לגישה נוחה לעינוג ועיסוי הפרוסטטה להעצמת תחושת האורגזמה ומצויד בידית אחיזה לשימוש קל ונח. מוצר זה מומלץ לגברים ונשים המחפשים דרכים חדשות ליהנות יותר בזמן הסקס או האוננות.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2. לאחר השימוש יש לשטוף את המעסה על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

המוצר האנאלי לעיסוי הפרוסטטה הוא מוצר מיוחד העשוי מסיליקון ומיועד לנקודת ה-P. הוא מיוצר על ידי חברת Blue Line האמריקאית ומתוכנן במיוחד לספק נוחות ותחושות עיסוי מקסימליות. הפלאג מגיע עם ידית אחיזה שהוא מאובזר בה, מה שמקל על השימוש והניקיון שלו. מוצר זה מומלץ במיוחד לגברים ונשים המחפשים דרכים חדשות להעצמת תחושת האורגזמה בזמן הסקס או האוננות.

אחזקה ושימוש: מאוד חשוב להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים במהלך השימוש במוצרי המין כדי להבטיח נוחות מרבית ואורגזמה מושלמת. לאחר השימוש, יש לשטוף את המוצר עם מים נקיים וקצת סבון וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי שמתאים למוצרי המין. לאחר הניקוי, מומלץ להשאיר את המוצר להתייבש לפני החזרתו לקופסא.


 

מידע נוסף

בחירת צבע

אדום, אפור

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מעסה אנאלי מסיליקון לפרוסטטה Blue Line – Silicone Prostate Massager”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן