מידע נוסף

מותג:Latetobed

אביזר:רוקט פוקט לנקודת הגי

עשוי מ:PVC

עמידות למים:עמיד למים

סוללות:1X AA

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

80.00

רוקט פוקט איכותי 4 ראשים מצב רטט ON/OFF מיועד למתחילות.

תיאור

רוקט פוקט הוא ויברטור איכותי ועמיד בפני מים, המתאים במיוחד לנשים המתחילות בעולם המוצרים המיניים. הוא מצויד במצב רטט יחיד ועוצמתי, המעניק למשתמשת חווית הנאה מרהיבה. בנוסף, רוקט פוקט נוח לשימוש וקל להסתרה, הוא פתרון מצוין לנשים שמחפשות ויברטור קטן ונוח לנשיאה. גם לגברים יש את האפשרות להפתיע את הנשים שלהם עם אביזר איכותי שיגוון וישדרג את חיי המין שלהם.

כדי להבטיח שרוקט פוקט יחזיק וישמש אותכם לאורך זמן, חשוב להבין כיצד לאחזק בו ולהשתמש בו בצורה נכונה. בזמן השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים על מנת להגיע להנאה מרבית ולהעצים את התחושה שלכם. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללה ולשטוף את רוקט פוקט באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד המיועד לניקוי ותחזוקה של אביזרים מיניים.

בסיכום, רוקט פוקט הוא אביזר מגניב ומרענן המספק הנאה מרהיבה ופתרון מצוין לנשים וגברים שמחפשים לשדרג את חיי המין שלהם. עם אחזקה ושימוש נכון, תוכלו ליהנות מרוקט פוקט לאורך זמן.
טיפים לשימוש נכון:
1) יש לוודא כי הרוקט פוקט טעון במלואו לפני השימוש כדי להבטיח חוויה מושלמת ומרתקת.
2) מומלץ להתחיל במהירות נמוכה ולהגביר את המהירות בהדרגה על מנת למצוא את המצב המועדף עליך.
3) ניתן להשתמש ברוקט פוקט גם למסאג' תחתון ולהקפיץ את המראה שלו עם כפתור השליטה.
4) מומלץ לנקות את הרוקט פוקט לאחר השימוש על מנת לשמור על ניקיון ואריכות ימים של המוצר.
5) ניתן להשתמש ברוקט פוקט עם השותף שלך על מנת להוסיף רמת תענוג והתרגשות לשני הצדדים.
6) יש להימנע משימוש ברוקט פוקט במים מלוכלכים או במקומות חם מדי כמו סאונה או ג'קוזי.
7) יש לשמור על הרוקט פוקט במקום יבש ומוצל לשמירה על איכות המוצר.

 

 


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט לנקודת הגי Latetobed – Denzel”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן