סט שלישיית קוקרינג לזקפה ממושכת Seven Creations -Expandable Cockring

מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:טבעות זקפה (קוקרינג)

עמידות למים:עמידות למים

חומרי סיכה:חומר סיכה בסיס מים

130.00

סט של 3 טבעות זקפה בצבעים שונים.

תיאור

טבעות TPE: המידע שכדאי לדעת

טבעות העשויות מחומר TPE הן חלק מסט שמגיע בתוךו שלוש טבעות בעיצובים שונים. חומר ה-TPE הינו חומר רך וגמיש המספק נוחות מרבית בעת השימוש.

בעת השימוש בטבעת TPE, חשוב לקחת בחשבון את המשך הזמן שבו ניתן להשתמש בה, בהתאם לניסיון המשתמש. מומלץ למשתמשים מתחילים להתחיל בשימוש של עד 20 דקות, ולמשתמשים מנוסים להשתמש בה עד 30 דקות.

חשוב לציין שבמידה ומעוניינים להשתמש בטבעת TPE מחדש, יש להמתין לפחות שעה לפני שמתחילים שימוש חוזר.

בכדי להגביר את הנוחות במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה שמבוסס על מים. זה יסייע בהנחת הטבעת על המקום הרצוי בצורה נוחה ומאוזנת.

באמצעות קיום הטבעות TPE במארז, ניתן לשפר את החוויה במהלך השימוש ולהבטיח נוחות מרבית למשתמש.
מאמר: טבעות TPE – הטבעות החדשות שמשפרות את חווית השימוש

בעידן המודרני של היום, הטכנולוגיה מתפתחת בצורה מתמידה ומביאה איתה מוצרים חדשים ומתקדמים. וכך גם עם עולם הסקס טויזים, שמתפתח ומשתפר לאורך השנים. לכן, אנחנו מביאים לכם את הטבעות החדשות ביותר – טבעות TPE.

מהן בעצם הטבעות TPE? טבעות אלו עשויות מחומר חדשני בשם TPE שמאפשר לכם ליהנות מחווית שימוש מרהיבה ומרגיעה. הטבעות המודרניות אלו מגיעות בסט של שלוש יחידות, כל אחת בעיצוב משלה.

ומה יש לדעת לגבי השימוש בטבעות TPE? למשתמשים מתחילים מומלץ להשתמש בטבעת עד 20 דקות בלבד, בעוד שמשתמשים ותיקים מומלץ להשתמש בטבעת עד 30 דקות. כמו כן, חשוב לציין כי לשימוש חוזר בטבעת יש להמתין שעה לפחות לפני השימוש הבא.

כדי להגביר את נוחות השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. זה יסייע לכם לחלק את הטבעת ולהבטיח חווית שימוש מושלמת ונעימה.

אז אם אתם מחפשים טבעות מתקדמות המשפרות את חווית השימוש, הטבעות TPE הן הבחירה המושלמת עבורכם. עם עיצובים שונים וחומר חדשני, הטבעות הללו יעניקו לכם חוויה מרהיבה ומרגיעה. כך שאל תחכו יותר, הזמינו עוד היום את הטבעות TPE ותיהנו מחווית שימוש לא כמו כל מוצר אחר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט שלישיית קוקרינג לזקפה ממושכת Seven Creations -Expandable Cockring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן