סט תחרה חושני שני חלקים חזייה ותחתון למראה מושלם

249.00

סט של שלושה חלקים מבית חברת אובססיב למראה מגרה וייחודי במיטה.

תיאור

סט סקסי בצבע שחור חושני שמעוטר בתחרה ודוגמאות מרהיבות. הסט כולל חזייה מרהיבה וחוטיני תחרה שמעניקים מראה מושלם ומופתע. החזייה מגיעה עם הידוק מתכוונן, המבטיח התאמה מושלמת. רצועות מתכווננות בסט מעניקות ויסות מלא ומתאימות לגודל הגוף. חוט מובלט משדרג את המראה ומעניק שדיים מודגשים. התכשיט העיגולי הדקורטיבי מוסיף רקע ייחודי למראה הסקסי והמרהיב. הסט עשוי מבד רך ואלסטי המספק נוחות והתאמה מושלמת. עם הסט הזה, תוכלי להרגיש חושנית, מפתה ובטוחה בכל רגע.
"סט סקסי בצבע שחור חושני בעשוי מתחרה עם דוגמאות מעוטרות בתוספת של רצועות אלסטיות המעטרות את שני חלקי הסט – בקימורים נשיים מודגשים בצורה פנטסטית!

החזייה המדהימה בסט מגיעה עם הידוק מתכוונן, המאפשר התאמה מושלמת לצורת החזה. בנוסף, ישנן ארבע רצועות מתכווננות על החזייה, המספקות ויסות מלאה ונותנות לך את התמיכה הנדרשת. החזייה מגיעה עם חוט מובלט המעניק לשדיים מראה מודגש ומלא חושניות.

הסט כולל גם חוטיני תחרה יפהפיים, המשלימים את המראה המושלם שלך. הבד הרך והאלסטי (90% פוליאמיד, 10% אלסטן) מאפשרים לך להרגיש נוחה ובטוחה גם במהלך השימוש.

תכשיט עיגול דקורטיבי הוסף לסט כדי להעניק לו מראה מושך ומרשים.

הסט הסקסי בצבע שחור יעניק לך תחושת חושניות וביטחון ללא תחרות. הוא מושלם לרגעים רומנטיים, לילות חמים ולכל אירוע מיוחד שבו את רוצה להרגיש מיוחדת ונשית. תפנקי את עצמך או את האדם החשוב לך עם סט התחרה המהמם הזה!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט תחרה חושני שני חלקים חזייה ותחתון למראה מושלם”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן