70.00

3 פעולות במוצר אחד לחימום החוויה בחדר המיטות גם גל עיסוי גם לקיק וגם מתחמם.

תיאור

המאמר הוא על ג'ל ליקוקים בטעמי פירות, המעורר תיאבון וכמו הדבר האמיתי. הג'ל זמין ב-4 טעמים שונים: תות בננה, פסיפלורה, אבטיח ודובדבן. הוא אינו מכיל סוכר וניתן למצוא אותו באתר שלנו.

הג'ל הוא טהור ואינו מכיל תוספים נוספים. הוא מורכב משני מרכיבים פשוטים, ולא מכיל מים נוספים.

הג'ל מתאים במיוחד לניהול מין אוראלי ולעיסויים חושניים. ניתן למרוח אותו בעדינות ולהרגיש תחושת חימום מענגת.

הג'ל ניתן לניקוי בקלות ואינו משאיר כתמים. ניתן לשטוף אותו במים בלבד והוא מושלם לשימוש קל ולניקוי.

הג'ל ידידותי לאביזרי מין ומתאים לשימוש על צעצועי סיליקון וגומי.

הג'ל נוח לשימוש, קל לשטיפה, אינו משאיר כתמים ובטוח לשימוש עם קונדום.

הג'ל רשום במשרד הבריאות ומכיל את הרכיבים הבאים: גליצרין וטעם טבעי.
אני רוצה להמליץ על מאמר על מוצר חדש ומרגש שנקרא "ג'ל אוראלי תות בננה". מדובר בג'ל טעים ומרענן שיכול להעניק חוויה משוגעת בעת הקיום מין אוראלי או בעת העיסוי החושני. הג'ל זמין ב-4 טעמי פירות: תות בננה, פסיפלורה, אבטיח ודובדבן. הטעמים האלה הם ללא סוכר ומעוררי תיאבון, והם מעניקים תחושת טעם ממש כמו הפירות האמיתיים.

הג'ל הוא טהור וללא תוספים נוספים, מה שמבטיח חוויה טעימה ומרעננת ללא כל חומרים מיותרים. הוא מורכב משני מרכיבים פשוטים בלבד וללא תוספת מים! הג'ל יכול להכניס קצת כיף ופעולות נוספות למין, תוך יכולתו ליצור תחושת חימום מענגת ומרעננת באופן עדין ומהיר.

בנוסף, הג'ל נוח לניקוי ולא מכתים. ניתן לשטוף אותו בקלות עם מים בלבד, מה שהופך אותו למוצר נקי וקל לשימוש. הוא ידידותי גם לאביזרי מין וטקסים נוספים, וניתן להשתמש בו בבטחה על צעצועי סיליקון וגומי.

הג'ל אוראלי תות בננה עונה על כל הדרישות הבריאותיות וקיבל את הרשיון ממשרד הבריאות אמ"ר. הוא מומלץ לשימוש עם קונדום ואינו משאיר כתמים. הרכיבים העיקריים שבתוך הג'ל הם גליצרין וטעם טבעי.

אז אם אתם מחפשים דרך חדשה ומרעננת להעניק עונג וכיף במין אוראלי או בעת העיסוי החושני, הג'ל אוראלי תות בננה הוא המוצר המושלם עבורכם. תתקשרו עכשיו והזמינו את הטעמים הנוספים שיביאו את הכיף הזה ישר אליכם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'ל סיכה לקיק מתתחמם בטעם דובדבן ID 3Some”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן