מידע נוסף

מותג:Gvibe Mini

אביזר:ויברטור אנטומי מהפכני

מצבים לבחירה:6 מצבי רטט שונים

אורך כולל:10.5 ס"מ

אורך חדירה:6 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות למים:עמיד למים

399.00

ויברטור מיני נטען אנטומי מסיליקון בעל תכנון הנדסי מהפכני של מותג אביזרי המין הלונדוני Gvibe

תיאור

כותרת: ויברטור מיני המתקדם ביותר בעולם – Gvibe Mini

Gvibe Mini הוא ויברטור מיני בעל תכונות מתקדמות, המתאים בקלות לארנק או למזוודות הנשיאה שלך. עם גודלו הקטן, הוא מספק את הלקוחות התובעניים ביותר. המיני ויברטור מציע גירוי סימולטני של שני אזורים רגישים – Gspot והצד הנגדי של הנרתיק, ובמקביל מגרה גם את כניסת הנרתיק. הוא מתאים בקלות לרוב האנטומיות ונוצר תחושת מלאות מבלי למתוח את פתח הנרתיק. עם שני מנועים חזקים ושקטים, ושישה מצבי רטט לבחירה, הוא מספק את החוויה המגוונת ביותר עבור השותפים. הויברטור עשוי מסיליקון רפואי איכותי ועמיד למים, ומגיע עם אחריות לשלוש שנים.

ה-Gvibe Mini הוא ויברטור מתקדם וחדשני שמתאים למגוון שימושים, כגון חדירה, גירוי הפטמות, גירוי איבר המין הגברי, עינוג אשכים ועוד. מוצר זה זכה בשנת 2018 כאחד מעשרת המוצרים הטובים ביותר בעולם בתחום חדשנות אביזרי המין.

היכולות המתקדמות של ה-Gvibe Mini מודגשות בסרטונים המצורפים למאמר. כדי לשמור על הויברטור במצב טוב ולהבטיח שימוש מרבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולנקות את הויברטור לאחר השימוש.

אם אתם מחפשים ויברטור מיני מתקדם ביותר, ה-Gvibe Mini הוא הבחירה המושלמת עבורכם.
גירוי סימולטני של שני אזורים רגישים – Gspot והצד הנגדי של הנרתיק, ובמקביל מגרה גם את כניסת הנרתיק. צורתו מתאימה בקלות לרוב האנטומיות בגלל שתי עצות סיליקון גמישות שמתרחבות למילוי הנרתיק. זה יוצר תחושת מלאות מבלי למתוח את פתח הנרתיק. ויברטור גירוי כפול המספק את החוויה המגוונת ביותר עבור השותפים.

תכונות:
– תכנון הנדסי מהפכני. צורתו מסתגלת לרוב האנטומיות.
– מיקום המנועים מאפשר עיסוי ערמונית אינטנסיבי.
– עיצוב ארגונומי, בצבעים מהנים ופלרטטניים חדשים.
– שני מנועים חזקים אך שקטים.
– שישה מצבי רטט – מרעד אור לאור לרטט עז.
– כפתורי שליטה אינטואיטיביים.
– עשוי סיליקון רפואי היפואלרגני ברמה גבוהה.
– חסר ריח.
– 100% עמיד למים.
– עד 4 שעות פעולה בטעינה אחת של הסוללה.
– גודל: 4.13 x 0.79 אינץ '(10.5 x 3 ס"מ).
– אחריות ל -3 שנים.
– נעילת נסיעה: כדי לבטל את הנעילה לחץ על כפתור "+" והחזק למשך שתי שניות.

המוצר עשוי מסיליקון רפואי אלרגני בעל איכות סיליקון בדרגה גבוהה ביותר.

כמו כן כמו אחיו הגדול הGvibe 2 ה Gvibe Mini הוא ויברטור מתקדם נפתח וחדשני שאיתו ניתן להשתמש למגוון שימושים כגון חדירה, גירוי הפטמות, גירוי איבר המין הגברי, עינוג אשכים, עינוג דגדגן ועוד מגוון שימושים אשר ניתן לראות אותם בקובץ ההוראות.

מוצר זה זכה בשנת 2018 כאחד מעשרת המוצרים הטובים ביותר בעולם בתחום חדשנות אביזרי המין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מיני נטען גי וייב Gvibe – Mini”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן