מידע נוסף

צבע: שחור

מידה: S/M ו L/XL

אביזר:סט חזיירה ותחתון מבית חברת Obsessive

329.00

סט של שלושה חלקים מבית חברת אובססיב למראה מגרה וייחודי במיטה.

תיאור

סט שחור מהמם למראה מושלם וייחודי. חזיית תחרה היא פריט התחתון המושלם ליצירת מראה מדהים. היא מעניקה לחזה מראה מושך ומפתה. הרצועות והביריות המתכווננות בתוספת שלוש סגירות רב-שלביות מבטיחות התאמה מושלמת לכל גוף. החגורת הבירית עם רצועת תחרה מפתה מודגשת את הירכיים ומעניקה מראה סקסי ומשובח. קשתות מקסימות ולבבות מושכי עין בעלי תכשיטים מבריקים מוסיפים נופך ויוקרה לסט. הסט כולל חזייה, חגורת בירית וחוטיני. גרביים לא כלולים. הוא מגיע באריזת מתנה מהודרת, וזמין במידות S/M וL/XL. הבדים היפים והאלסטיים בהרכב בד של 85% פוליאמיד ו-15% אלסטן. תהני ממראה סוחף ומושך עם סט התחתונים המהמם הזה.
סט הלבשה השחור המדהים הזה מוסיף מראה מושלם וייחודי לכל אירוע. הוא כולל חזיית תחרה שמשפרת את מראה החזה ומעניקה לו מראה מדהים. הרצועות והביריות המתכווננות, יחד עם שלוש סגירות רב-שלביות, מבטיחות התאמה מושלמת לכל גודל. החגורת הבירית עם רצועת התחרה מפתה מדהים ומודגשת את הירכיים, נותנת להן מראה סקסי ומפתה. הסט כולל גם קשתות מקסימות ולבבות מושכי עין המעוצבים בתכשיטים מבריקים. הוא מכיל חזייה, חגורת בירית וחוטיניים. גרביים אינם כלולים בסט. הסט מגיע באריזת מתנה מהודרת ומגוון מידות זמינות – S/M וL/XL. הבדים היפים והאלסטיים מורכבים מ-85% פוליאמיד ו-15% אלסטן. הוסף ניצוץ ואופנה למראה שלך עם סט הלבשה המדהים הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט 3 חלקים חזייה ותחתון למראה מושלם”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן