פלאג אנאלי לב ממתכת גודל Xr Brands – Rainbow prism anal plug -S

מידע נוסף

קוטר מירבי:2.54 ס"מ

אורך חדירה:5.1 ס"מ

אורך כולל:6.9 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת עם תחתית בצורת לב

מותג:XR Brands

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:מתכת

129.00

פלאג יוקרתי עם תחתית לב בצבעי הקשת למראה ייחודי בחדר המיטות מסדרת Booty Spark מבית XR Brands האמריקאית

תיאור

פלאג אנאלי זה הינו פלאג go עם תחתית בצורת לב בעיצוב יוקרתי של צבעי הקשת מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS האמריקאית המובילה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי מתכת ניקל איכותית ברמה הגבוהה ביותר ומתאים לחדירה קלה ונעימה. תחתיתו של הפלאג מאובזרת באבן צבעונית המוסיפה לו מראה יוקרתי ומושך.

בזמן השימוש בפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין כדי לשמור על סטריליותו של המוצר.
פלאג אנאלי זה הינו פלאג go עם תחתית בצורת לב בעיצוב יוקרתי של צבעי הקשת מסדרת Bootie Spark מבית XR BRANDS האמריקאית המובילה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר מתכת ניקל איכותית ברמה הגבוהה ביותר, המעניקה לו עמידות מרבית וחווית שימוש ארוכת טווח. בנוסף, הפלאג בעל צורת קונוס המתרחבת ומאפשרת חדירה קלה ונעימה.

המאפיין הייחודי של הפלאג הוא תחתיתו המעוטרת באבן צבעונית, המעניקה לו מראה יוקרתי ומרהיב. תחתית זו מעוצבת בצורה של לב, המשלבת את יופיו ואהבת הפלאג האנאלי.

כחלק משימוש נכון ובטוח בפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי המין. חומרי הסיכה שמבוססים על מים מסייעים לשמירה על סטריליות הפלאג ומבטיחים חוויה נעימה ומרעננת.

לאחר השימוש, על מנת לשמור על סטריליות הפלאג, יש לשטוף בזהירות את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. השטיפה היטבה מבטיחה שהפלאג יישאר נקי ומוכן לשימוש בפעם הבאה.

בעזרת הפלאג האנאלי פלאג אנאלי זה, תוכלו להוסיף עניין ותענוג לחיי המין שלכם. תפסיקו להתלונן על חוויות מיניות משעממות ותרגישו את ההבדל המשמעותי בעזרת הפלאג המושקע והיוקרתי הזה. אל תחמיאו לפריטים אחרים, תתנו לעצמכם את האיכות הגבוהה ביותר שתמיד חלמתם עליה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי לב ממתכת גודל Xr Brands – Rainbow prism anal plug -S”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן