סופר מגי'ק וונד מיני ברונזה Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אורך:25.4 ס"מ

קוטר: 4.7 ס"מ

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

659.00

Super Magic Massager מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

Le-Wand-Petite לעיסוי רוטט – שרביט הקסמים האולטימטיבי

חווה את הטוב ביותר בפאר עם מכשיר העיסוי הרוטט Le-Wand-Petite. המוצר עטור הפרסים הזה זכה להכרה כאביזר הזוגי הטוב ביותר לשנת 2019 על ידי Cosmopolitan, וזכה לביקורות נלהבות ממגזינים Men's Health ו- Glamour. ה-Le-Wand-Petite נחשב לעיסוי השרביט העוצמתי והעוצמתי ביותר בעולם, הכולל גוף PVC וראש סיליקון. ראשו הגמיש והעוצמתי מספק גירוי מוגבר בעת מגע עם האזורים הארוגניים החיצוניים. דגם Le-Wand זה מצויד במנוע רטט רב עוצמה המציע 6 תבניות רטט שונות ו-10 רמות עוצמה, כולן נשלטות בקלות באמצעות שלושת הכפתורים הממוקמים בתחתית השרביט. בין אם למשחק סולו או כיף זוגי, Le-Wand-Petite הוא הבחירה המושלמת לנשים המחפשות הנאה מרבית.

בסרטון זה, אלישיה סינקלייר, מייסדת Le-Wand, מסבירה עוד על מגוון מכשירי העיסוי של החברה.

הוראות טיפול ושימוש:

  • במהלך השימוש מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים להנאה מרבית ולהעצמת התחושה.
  • לאחר השימוש, נקו את מכשיר העיסוי במים נקיים וסבון עדין, או השתמשו בחומר לניקוי צעצועי מין המיועד במיוחד למוצרים אינטימיים. הניחו לו להתייבש באוויר לפני שתאחסנו אותו בחזרה בקופסה.

למדריך למשתמש המלא ולהוראות, לחץ כאן .

Le-Wand-Petite לעיסוי רוטט: שרביט הקסמים האולטימטיבי

מציגים את מכשיר העיסוי עטור הפרסים Le-Wand-Petite Vibrating, המוצר הטוב ביותר לזוגות בשנת 2019 על פי קוסמופוליטן. שרביט העל הקסום הזה זכה לביקורות נלהבות ממגזינים Men's Health ו- Glamour, והכריז עליו כחדשנות המובילה בתעשיית הבריאות המינית. יוצר על ידי החברה האמריקאית היוקרתית, Le Wand, ויברטור רב עוצמה ורב-תכליתי זה עשוי מ-PVC עם ראש סיליקון. קצה השרביט הגמיש והעז שלו מאפשר גירוי גדול יותר בעת מגע עם אזורים ארוגניים חיצוניים. דגם Le-Wand-Petite מגיע עם מנוע חזק המציע 6 דפוסי רטט שונים ו-10 רמות עוצמה. ניתן לשלוט בהגדרות אלו בקלות באמצעות שלושת הכפתורים הממוקמים בבסיס הוויברטור. בין אם למשחק סולו או לרגעים אינטימיים עם בן זוג, Le-Wand-Petite היא הבחירה המומלצת לנשים.

בסרטון למטה, אלישיה סינקלייר, מייסדת Le-Wand, מסבירה יותר על מגוון מכשירי העיסוי של החברה.

הוראות טיפול ושימוש: בעת שימוש במוצרי בריאות מינית, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים להנאה מרבית ולהעצמת התחושה ככל האפשר.
לאחר השימוש, שטפו את העיסוי במים נקיים וסבון עדין. אתה יכול גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד של צעצועי מין. הניחו לו להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסה.

אתם יכולים למצוא את המדריך למשתמש והוראות כאן .


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד מיני ברונזה Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן