סופר מגי'ק וונד מיני סגלגל Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:סופר מגי'ק וונד מסאגר מיני

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אורך:25.4 ס"מ

קוטר: 4.7 ס"מ

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

599.00

Super Magic Massager מיני נטען ללא חיווט בעל 10 מהירויות ו-6 מצבי רטט עוצמתיים של המותג היוקרה האמריקאי Le Wand.

תיאור

Le-Wand-Petite Vibrating Massager super magic wand

מוצרי חברת היוקרה אשר זכו בשנת 2019 כמוצר הטוב ביותר לזוגות ע"י הקוסמופוליטן ואשר קטף את כל הסופרלטיביים והשבחים ע"י מגזין Men's Health ו Glamour שהכריזה שויברטור זה הינו המצאת השנה בתעשיית אביזרי המין ושהסופר מגיק וונד מבית Le Wand האמריקאית נחשב למסאגר הטוב, החזק, והעוצמתי היותר בעולם הויברטור. המסאגר עשוי מ-PVC וכולל ראש סיליקון ובקצהו ראש וונד גמיש ועוצמתי להפקת עוצמה גדולה יותר בעת החיכוך של המסאג'ר עם הדגדגן החיצוני. דגם המסאגר של Le-Wand מצוייד ברטט עוצמתי בעל 6 מצבי רטט שונים ו-10 עוצמות רטט הנשלטות בנוחות ע"י שלושת כפתורי ההפעלה הממוקמים בתחתית הויברטור. המסאגר מומלץ לנשים למשחקי סולו או למשחקים זוגיים.

בסרטון: אלישייה סינקלייר מייסדת חברת Le-Wand מסבירה אודות המסאגרים מוצרי החברה.

לקוחות שמשתמשים במוצרים מומלצים להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את המסאגר במים נקיים וסבון ולהתיש לפני ההחזרה לקופסא.

ספרון הפעלה והוראות ניתן לראות בלינק כאן: [קישור לספרון ההוראות והפעלה](https://www.paaz.co.il/wp-content/uploads/2022/09/le-wand-massager-user-guide.pdf)

Le-Wand-Petite Vibrating Massager: המסאגר הקטן והעוצמתי שיגרום לך להתרגש מחדש

המסאגר המדהים של Le-Wand-Petite Vibrating Massager הוא מוצר ייחודי ומהפכני המעניק לך חוויה מינית מרהיבה. זהו המסאגר הקטן במיוחד שיעניק לך רגעי תענוג מושלמים ויביא אותך לשיאי הנאה אותם את לא בטוחה שתוכלי להשיג באמצעות כלי דומה אחר.

הוא הופך את המציאות שלך לקסומה ומעניק לך את ביטוייך האישיים בחוויה מינית מותאמת אישית. המסאגר מבית Le-Wand האמריקאית הוא לא רק מסאגר רגיל, אלא כלי עוצמתי וייחודי המשלב בתוכו טכנולוגיות מתקדמות וחומרים איכותיים.

המסאגר הופך את החוויה המינית שלך למשוגעת ומרתקת כמו אף פעם לפני. עם 6 מצבי רטט שונים ו-10 עוצמות שונות, תוכלי להתאים את החוויה לפי הצרכים והעדפות שלך בכל רגע נתון. המסאגר נועד לשימוש סולו או ביחד עם הזוג שלך, כך שתוכלו לחוות רגעים ייחודיים ומרגשים ביחד.

המסאגר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים המבטיחים את החוויה הטובה ביותר. הראש של המסאגר עשוי מסיליקון רך וגמיש, המסוגל לתת לך עיסוי עמוק ומרגיע בו זמנית. אין צורך לדאוג לחיזוק הראש או לשינוי סוללות, המסאגר מגיע עם סוללה נטענת שמספיקה לשימוש ממושך ומשמשת כל פעם מחדש.

בנוסף, המסאגר מגיע עם תכונות נוספות שמבטיחות את בטיחותך ונוחותך. עם המסאגר הזה, תוכלי לחוות רגעים של הישג והתרגשות מחדש כל פעם מחדש. המסאגר הוא מוצר הטוב ביותר בתעשיית אביזרי המין וקיבל שבחים ופרסים רבים ממגזינים מובילים ומומחים בתחום.

כך שאם את רוצה להתרגש מחדש ולחוות חוויה מינית שלא תשכחי, הזמיני עכשיו את ה-Le-Wand-Petite Vibrating Massager ותתחילי לחוות מהפכה אמיתית בחייך המיניים.

סרטון הפעלה והוראות מפורטות ניתן למצוא כאן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סופר מגי'ק וונד מיני סגלגל Le Wand-Petite Vibrating Massager Super Magic Wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן