מחסום פה גאג בול נושם רצועה דמוי עור XR Brands – Breathable Ball Gag

מידע נוסף

עשוי מ:רצועה דמוי עור

אביזר:מחסום פה גאג בול נושם

מותג:XR Brands

כדור עשוי מ:PVC

99.00

גאג בול נושם מסדרת Frisky של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

הגאג בול המחורר הזה מיוצר מ-PVC ומספק לך את היכולת להגביל את הדיבור, אך בו זמנית מאפשר לנשום בקלות במהלך משחקי ההשפלות. החומר הפלסטי החלק אינו משפיע על הטעם או הריח, ובנוסף, הגודל שלו מאפשר לחדוא בנוחות. העיצוב החיצוני של הגאג בול מוכסה ברפוד ניאופרן רך, המעניק ניגודיות ומודגש בתפר שחור ונטול ניקל. הרצועה המצורפת, המתאימה את עצמה כולית, ניתנת לסגירה על ידי אבזם.
"הגאג בול המחורר הזה העשוי PVC הוא פתרון מושלם למשחקי ההשפלות שלך. בעזרתו, תוכל להגביל את הדיבור ולרייר, מבלי לגרום להם להרגיש לא נוח. הפלסטיק החלק הוא חסר טעם וריח, ומאפשר להם לנשום בקלות במהלך המשחק.

העיצוב החיצוני של הגאג בול מותאם לסטייל שלך, עם ריפוד ניאופרן רך בגוון סקסי ומודגש, המוסיף מראה מרשים ומותאם. התפר השחור והנטול ניקל מחזקים את המראה המודרני והאלגנטי של הגאג בול.

רצועת הגאג בול היא עשויה מחומר דמוי עור, הניתנת להתאמה מוחלטת וניתנת לסגירה באמצעות אבזם. היא מתאימה לכל גודל ראש ומבטיחה נוחות ויציבות בזמן השימוש.

הגאג בול הזה הוא לא רק פריט אקססוריז למשחקי ההשפלות שלך, אלא גם כלי מעולה לשיפור היכולת המילולית והאקספרסיה הפיזית שלך. תן לעצמך את הכיף והחופש לחוות את החוויה המלאה של המשחקים בכל פעם מחדש עם הגאג בול המחורר הזה."

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג בול נושם רצועה דמוי עור XR Brands – Breathable Ball Gag”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן