הויברטור לפרוסטטה החדש של טרייסי דוג Tracy's Dog- Black Baby

מידע נוסף

אורך חדירה:11 ס

אביזר:מעסה פרוסטטה

מותג:Tracy's Dog - Black Baby

מצבי רטט:10 מצבי רטט שונים

נטען באמצעות:טעינה אלקטרונגנטית מהירה

עשוי מ:סיליקון רפואי

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה רגילה:3 שעות

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

קוטר מירבי:3.5 ס

349.00

הויברטור לפרוסטטה הנטען בעל שתי המנועים של טרייסי דוג המופעלים באמצעות שלט רחוק.

תיאור

הכירו את המעסה פרוסטטה הסיליקוני החדש מבית Tracy's Dog – הויברטור החדש של טרייסי דוג האמריקאית הינו ויברטור מתקדם וחדשני. הוא מצויד בשני מנועי רטט בעלי זרוע, המאפשרים חדירה הנעה קדימה ואחורה בתנועות דחיפה לשימוש גינאלי או אנאלי. הויברטור מגוון מצבי רטט שונים, מתאימים לכל צורך ולכל רגע. ניתן לשלוט במצבי הרטט באמצעות שלט רחוק, המאפשר שימוש נוח במרחק של עד 10 מטרים מהויברטור. הפיצוץ המרכזי במוצר הוא בטעינתו, המתבצעת באמצעות טעינה אלקטרומגנטית מהירה.

לשמירה על המוצר ושימושו בצורה הטובה ביותר, יש לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:

1) בזמן השימוש בויברטור, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יאפשר לך ליהנות מחוויה מירבית ולהעצים את התחושה וההתרגשות שלך.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרים מיניים. כך תבטיח ניקיון מוחלט ושימוש ממושך ונעים.
המעסה פרוסטטה הסיליקונית החדשה מבית Tracy's Dog הוא ויברטור מתקדם המספק חווית מרוץ מרהיבה ומגוונת. בעל שני מנועי רטט בעלי זרוע לחדירה הנעה קדימה ואחורה, ומפיק 10 מצבי רטט שונים הנשלטים באמצעות שלט רחוק מרחוק עד 10 מטרים.

התכונה המרשימה ביותר של המעסה הסיליקונית החדשה היא הטעינה האלקטרומגנטית מהירה. עם זמן טעינה קצר, תוכל ליהנות משימוש ממושך ומרובה עם המעסה פרוסטטה הסיליקונית של Tracy's Dog.

מוצרים מיניים, כמו המעסה פרוסטטה, דורשים אחזקה מתאימה כדי להבטיח שימוש בטוח ומרענן על מנת להשגת הנאה מקסימלית. לכן, בזמן השימוש מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, המסייעים להשגת תחושה מורחבת ומרעננת.

לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. בכך תוכל להבטיח שהמעסה תישאר נקיה ומוכנה לשימוש בפעם הבאה.

בחר במעסה פרוסטטה הסיליקונית של Tracy's Dog ותיהנה מחווית מרוץ מרהיבה ומותאמת אישית לצרכיך. עם שלט רחוק וטעינה אלקטרומגנטית מהירה, אתה מוזמן לגלות עולם חדש של הנאה ותענוג.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור לפרוסטטה החדש של טרייסי דוג Tracy's Dog- Black Baby”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן