מידע נוסף

מותג:Big Tease Toys

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:13.5 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבים מאלץ

אביזר:ויברטור דו מנועי

499.00

ויברטור איכותי בעל שתי מנועים מסיליקון של המותג המוביל Big Tease Toys

תיאור

כתבו מאמר על ויברטור עם מאלץ אורגזמה איכותי העשוי מסיליקון. הויברטור מצויד בשני מנועי רטט חזקים ועוצמתיים במיוחד, ונטען באמצעות כבל USB. עיצובו הייחודי בצורת דולפין יקח אתכם למקומות גבוהים בתוך שניות.

הויברטור הדולפין הוא לא רק עמיד למים, אלא גם שקט במיוחד. הוא מציע 10 מקצבי רטט מרגשים ו-9 רמות עוצמה לבחירה שלכם. עם זמן פעולה של כ- 3 שעות וזמן טעינה של שעתיים, הויברטור מספק חווית שימוש מרתקת.

בנוסף, הויברטור מגיע עם מגוון מאפיינים נוספים. כוללים ביניהם שני מנועים שקטים ועוצמתיים, עמידות למים, ומצורף מטען USB ומדריך במספר שפות.

לשמירה על הויברטור והשימוש הנכון בו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, ולשטוף את הויברטור לאחר השימוש. לאחר הניקוי, יש להתיש את הויברטור לפני שמירתו באריזה.

בסיכום, ויברטור הדולפין עם מאלץ אורגזמה הוא מוצר איכותי ועמיד שיספק לכם חווית שימוש מרהיבה. היכולות העוצמתיות שלו יביאו לכם הנאה והתרגשות מוחזקות.
"הוראות השימוש והאחזקה של הויברטור עם מאלץ אורגזמה":

הויברטור עם מאלץ אורגזמה הוא מוצר איכותי העשוי מסיליקון, המציע חווית עוצמת רטט מרהיבה. הויברטור מגיע עם שני מנועי רטט חזקים ועוצמתיים מאוד, המעניקים לך רגעי אושר מרתקים בעיצוב של מאלץ אורגזמה בצורת דולפין.

הויברטור הדולפין הינו שקט במיוחד ועמיד למים בצורה מוחלטת, ולכן ניתן להשתמש בו גם באמבטיה או במקלחת. הוא מציע 10 מקצבי רטט מרגשים ו-9 רמות עוצמה לבחירה, המאפשרים לך להתאים את השימוש לצרכים האישיים שלך (עד 60 וייבים לשנייה).

הויברטור נטען בקלות על ידי כבל USB, וזמן הטעינה הוא כשעתיים. לאחר הטעינה, ניתן להשתמש בו למשך כ-3 שעות. בתחתית הויברטור נמצא כפתור ההפעלה/כיבוי, המאפשר שימוש נוח ופשוט.

הויברטור מגיע עם מאפיינים נוספים שימושיים, כגון:
– 2 מנועים שקטים, עוצמתיים ורב-תכליתיים.
– עמידות למים המאפשרת שימוש במקומות רטובים.
– אישור CE ו-ROHS המבטיחים איכות ובטיחות למוצר.

על מנת לשמור על הויברטור במצב טוב ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ לפעמים לעבור על ההוראות הבאות לאחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים ולהוסיף קצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

עם עקיפות ותשומת הלב להוראות השימוש והאחזקה, תוכלו להנות מחווית רטט מושלמת ואיכותית עם הויברטור עם מאלץ אורגזמה בצורת דולפין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור נטען מסיליקון עם מאלץ דולפין דו מנועי עוצמתי במיוחד – Dolphin”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן