דילדו נצמד בעל שתי שכבות באורך של 20 ס"מ NMC – Reality Agent

מידע נוסף

מותג:NMC

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

אורך חדירה:16.8 ס"מ

אורך כולל:20 ס"מ

אביזר:דילדו

279.00

Reality Agent – דילדו ריאליסטי נצמד רך ואיכותי בעל שתי שכתות לרכות מושלמת של הדילדו מבית המותג המוביל NMC.

תיאור

דילדו איכותי במיוחד המציע מראה ריאליסטי ומגע הדומה למגע האמיתי של מותג האביזרים המיניים המוביל NMC. בעל אורך של כ- 20 ס"מ, דילדו Reality Agent מתאים במיוחד לנשים המחפשות חווית דילדו רכה ואיכותית. הדילדו מעוצב עם ורידים ואשכים המעניקים לו מראה ותחושה אמיתית יותר, וכן בסיס וואקום חזק המאפשר להצמידו למגוון משטחים.

חשוב לדעת: הדילדו ניתן לשימוש עם חומר סיכה המבוסס על מים בלבד.

לשמירה ושימוש תקין במוצר:
1. מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים במהלך השימוש כדי ליהנות מחוויה מרבית ולהגביר את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי המיועד לאביזרים מיניים.
כדי לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר ולהאריך את חייו השימושיים, יש להקפיד על האחזקה המתאימה והשימוש הנכון. להלן כמה עצות:

1) לפני השימוש, ובמיוחד בפעם הראשונה, יש לרחוץ היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. זה יסייע להסרת כל סימני לכלוך וישאיר את הדילדו נקי ומוכן לשימוש.

2) מומלץ למרוח על פני הדילדו כמות נדיבה של חומר סיכה על בסיס מים לפני השימוש. זה יסייע להגברת החושים ולחווית השימוש המרוממת.

3) לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו בעדינות בסבון ומים. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. חשוב להסיר את כל סימני השימוש והחומר הסיכה.

4) לאחר הניקוי, יש למתוח את הדילדו ולייבשו בצורה מלאה לפני שמירה ואחסון. יש להימנע מאחסון הדילדו במקום לח או חשוף לשמש ישירה, שכן זה עשוי לגרום לפגיעה בחומריו ולפגיעה במראהו.

5) כדי לשמור על יכולת ההדבקה של הדילדו, יש לשמור על ניקיונו ולהימנע ממגע עם שטחים מוגשמים, שומניים או חומרי ניקוי עם תכולת אלכוהול גבוהה.

6) יש להימנע משימוש במוצרים כימיים כמו חומרי ניקוי עם תכולת אצות או חומרי ניקוי עם תכולת חומצות. זה יכול לגרום לפגיעה בחומריו של הדילדו ולהשפיע על איכותו ומראהו.

בסופו של דבר, עלינו לזכור כי הדילדו הוא מוצר אישי ולכן יש להשתמש בו בצורה אישית ולא לשתף פעולה עם אנשים אחרים. יש לשמור על היגיינה אישית ולהשתמש בדילדו על פי ההנחיות וההזהרות המצוינות בתווית המוצר.

השימוש הנכון והאחזקה המתאימה יסייעו לך להנות מהדילדו בצורה מיטבית ולהאריך את חייו השימושיים. בחר דילדו Reality agent ותיהנה מחווית שימוש מדהימה ומרוממת!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד בעל שתי שכבות באורך של 20 ס"מ NMC – Reality Agent”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן