מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:2 ס

אורך חדירה:7.5 ס

אורך כולל:9 ס

אביזר:פלאג אנאלי

מותג:Intoyou.

139.00

פלאג אנאלי איכותי עשוי סיליקון מבית Intoyou.

תיאור

פלאג אנאלי בגודל קטן מיוצר מסיליקון ומיועד למתחילות המעוניינות לנסות חוויה אנאלית בלתי מפחידה. הפלאג מאפשר חדירה נוחה ובטוחה כשהוא מתרחב בהדרגה. מומלץ לנשים וגברים ללא ניסיון או עם ניסיון מועט בחדירה אנאלית שמחפשים אביזר איכותי להגביר את החוויה באופן אישי או בזוג.

אחזקה ושימוש:
1. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי ליהנות מהנאה מרבית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים ובמעט סבון או בחומר ניקוי המיועד לאביזרי מין.

*הוראות השימוש יכולות להשתנות בהתאם להוראות היצרן.
שימוש ונטיה: הפלאג האנאלי Moove נוצר במיוחד עבור מתחילות המעוניינות להתנסות בחוויה אנאלית בצורה נוחה ובטוחה. הוא מיוצר מסיליקון איכותי ונעים למגע, המאפשר חדירה חלקה ונוחה ללא גרידה או כאב. בזכות גודלו הקטן והדרגתיות התפשטותו, הפלאג מתאים לנשים וגברים עם ניסיון מועט או ללא ניסיון בחדירה אנאלית.

אחזקה: כדי להבטיח את יעילותו וארכיון הפלאג האנאלי Moove, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים לפני ובמהלך השימוש. כך תוכלו ליהנות מחווית השימוש המרתקת ולהגביר את התחושות המיניות. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים ומעט סבון או להשתמש בחומר ניקוי מיועד לאביזרים מיניים על מנת לשמור על ניקיונו והיגיינתו של הפלאג.

המלצות: כדי להבטיח את השימוש המרגש והבטוח שלכם עם הפלאג האנאלי Moove, מומלץ להתחיל בקטר בגודל קטן ולהרגיש את החוויה. בעת התרגול וההתרגשות, יש להשתמש במינימום כמות של גלידת יד על בסיס מים כדי להקל על החדירה ולהפחית את החרדה האפשרית. עם הזמן ועם התרגול, ניתן להתקדם לגדלים גדולים יותר לחוויה מורחבת ומרתקת יותר.

היגיינת הפלאג: כדי לשמור על היגיינת הפלאג ולמנוע העברת חיידקים או זיהום, מומלץ לשטוף את הפלאג לפני ואחרי כל שימוש. יש להשתמש במים פושרים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיועד לאביזרים מיניים. ניתן גם להשתמש בסבון אנטיבקטריאלי או חומר חיטוי אחר שמתאים לשימוש על חומרים סיליקוניים. חשוב לשטוף היטב את הפלאג ולוודא כי אין שאריות של סבון או חומרי ניקוי עליו לפני השימוש הבא.

אחזור ואחריות: אנו מבטיחים את איכותו ועמידותו של הפלאג האנאלי Moove. במקרה של תקלה או נזק במוצר, אנא צורו קשר עם החנות או היצרן על מנת לקבל מידע נוסף ולקבל אחריות מלאה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מסיליקון – Moove”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן