מידע נוסף

סוללות:2 AA (כלול במוצר)

עשוי מ:TPE - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

אורך חדירה:21 ס"מ

אורך כולל:23 ס"מ

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתחזקת

אביזר:ויברטור

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

200.00

ויברטור ריאליסטי איכותי למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין Seven Creations

תיאור

ויברטור TPE ריאליסטי למתחילות עם כפתור מולטי ספיד עמיד במים מבית חברת Seven Creations.

הויברטור מעוצב במיוחד לחדירה רגילה קלה ונעימה ומומלץ לנשים אשר לא התנסו במוצרי מין.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודי לאביזרי מין הניתנים לרכישה בנפרד המחטאים 99.99% מהחיידקים. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
המאמר הבא מתאר את הפרטים והטיפים לשימוש ואחזקה של ויברטור TPE ריאליסטי למתחילות עם כפתור מולטי ספיד עמיד במים מבית חברת Seven Creations:

הויברטור המרהיב הזה מעניק חוויה נעימה ומרגשת לנשים שרוצות להתחיל לחקור את עולם המוצרים המיניים. עשוי מחומר TPE המרגיש כמו עור אמיתי, הויברטור מעניק חוויה רגילה ונעימה במיוחד.

אחד הטיפים החשובים ביותר הוא להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש בויברטור כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. מומלץ לרכוש סיכות בצורת מגבונים נפרדים המיועדים לניקוי וחיטוי ציוד מיני, שכן הם מסירים עד 99.99% מהחיידקים.

לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות מגבונים ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

האחזקה והשימוש הנכונים של ויברטור זה מבטיחים לך חוויה מרהיבה וטובה על הממשק המיני שלך. תהני מכל רגע!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור למתחילות רד טופ – Seven Creations Red Top”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן