מידע נוסף

זמן שימוש:עד 2 שעות

זמן טעינה:2.5 שעות

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

מצבים לבחירה:12 מצבי רטט שונים, 2 מנועי רטט

אביזר:ויברטור לנקודת הג'י

מותג:PMV20

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

419.00

ויברטורלנקודת הג'י ברמת פרימיום מסדרת הויברטורים החדשניים והמודרניים של מותג אביזרי הפרימיום PMV20.

תיאור

ויברטור לנקודת ה-G פרימיום ממותג האביזרים המודרני והעכשווי PMV20 מציע חווית שימוש יוצאת דופן. הויברטור מגיע עם מנוע עוצמתי המספק 12 מקצבים שונים, והוא עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום המעניק לו גמישות יתרה ושימוש נוח. ה-Gspot מטעין במשך שעתיים וחצי ומאפשר שימוש לעד שעתיים רצופות.

לתחזק את הויברטור ולהבטיח שימוש מרבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור לך להנות מחווית שימוש מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים ובמעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרים מיניים.

צפו בסרטון המצורף למעלה כדי לראות את ה-Gspot בפעולה ולהתרשם מהיכולות המרשימות שלו.
3) יש לייבא את הויברטור בזהירות ולא לפגוע בחומר הסיליקון הרך שלו. יש לשמור עליו במקום יבש וקריר למניעת נזילות ונזקים.

4) לפני כל שימוש, יש לוודא שהויברטור נטען לגמרי על ידי הכנסתו לכבל הטעינה והמתנה עד שהסוללה מוכנה לשימוש. זמן הטעינה המומלץ הוא שעתיים וחצי.

5) בעת השימוש, יש למרוח כמות נדיבה של ג'ל מין או חומר סיכה על הויברטור ועל האזור הרצוי למריחה. זה יסייע להקל על החדירה וישדרג את החוויה המינית.

6) מומלץ להתחיל בכיוון רגיל ולהתרגש עם הזמן. ניתן לבחור בין המקצבים השונים ולהתאים אותם לצרכים האישיים והמועדפים.

7) לאחר השימוש, יש לנקות את הויברטור בעדינות עם מים וסבון עד להסרת כל שאריות ג'ל או חומר סיכה. ניתן להשתמש גם בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

8) יש לאחסן את הויברטור באריזתו המקורית או בתיק נפרד ולא להשאיר אותו פתוח או במקום שמוצף לחות. כן יש להימנע מחשיפה לשמש ישירה או חום קיץ יתר על המידה.

9) יש לבדוק את הכבל הטעינה והתקע בכל פעם לפני השימוש כדי לוודא שאין נזקים או חריגות. במקרה של נזק, יש להפסיק את השימוש ולפנות למוכר או ליבואן.

10) יש להימנע משימוש חוזר בויברטור במקרה של תופעות לוואי כגון גירויים, כאבים או גירויים ברגע השימוש. במקרה כזה, יש להתייעץ עם מומחה או רופא.

כמפורט לעיל, הויברטור PMV20 הוא מוצר איכותי ומודרני המספק חוויה מינית מענגת ומרתקת. בעזרת כללי האחזקה והשימוש שצוינו, ניתן למקסם את התוצאות ולהבטיח שימוש בטוח ונעים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור לנקודת הג'י 12 מצבי רטט שונים PMV20 – Gspot”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן