פלאג אנאלי פיסטינג היד השחורה באורך כולל של כ- 13 ס"מ All Black

מידע נוסף

משקל:כ-295 גרם

קוטר מירבי:כ- 10.5 ס"מ

אורך כולל:כ- 13 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי פיסטינג

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:גומי רך נטול רעלנים

259.00

פלאג אנאלי בצורת פיסטינג יד שחורה באורך כולל של כ- 13 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו והפלאג אנאלי המובילים לגבר All Black.

תיאור

פלאג אנאלי מבית All Black הבלגית הוא פלאג מעוצב בצורת יד קפוצה כאגרוף שמספק את חווית האגרוף האנאלית הטובה ביותר. הפלאג עשוי מחומרי סיכה על בסיס מים וסיליקון, והוא אידיאלי לגברים שרוצים להתקדם עוד שלב בחוויתם המינית. הפלאג מגיע במארז מגן מפלסטיק שקוף וניתן לנקות אותו בקלות באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. בנוסף, אנחנו מציעים מוצרים נוספים מבית ALLBLACK הבלגית בכל הגדלים והצורות הזמינות, שחררו את הדמיון שלכם בגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי החברה. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים המושלמים לכל קהל יעד.
המאמר מתאר את הפלאג האנאלי מבית All Black הבלגית. הוא מספק חווית אגרוף אנאלית משובחת ומעוצב כמו יד קפוצה בצורת אגרוף. הפלאג מיוצר מחומרי סיכה על בסיס מים וסיליקון ומותאם במיוחד לגברים שרוצים להתקדם בחווית האנאלית שלהם.

הפלאג מגיע במארז מגן מפלסטיק שקוף, כדי לשמור על השלמותו ויציבותו במהלך השימוש. לשמירה על הפלאג והשימוש הנכון בו, יש להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים או סיליקון להגברת ההנאה. לאחר השימוש, יש לנקות את הפלאג בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בנוסף לפלאג האנאלי הוזכר, חברת ALLBLACK הבלגית מציעה מגוון רחב של מוצרים נוספים, המיוצרים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים. המוצרים מתאימים לכל קהל יעד ומושלמים לשחרור הדמיון בגרסה השחורה המגוונת ביותר.

לסיכום, הפלאג האנאלי מבית All Black הבלגית הוא אביזר מין המספק חווית אגרוף אנאלית משובחת ונוצץ בעיצוב איכותי. הוא מיועד לגברים שרוצים להתקדם בחווית האנאלית שלהם ומותאם לשימוש חוזר. הוא מגיע במארז מגן והוא חלק ממגוון המוצרים הרחב של ALLBLACK הבלגית, המיוצרים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי פיסטינג היד השחורה באורך כולל של כ- 13 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן