מידע נוסף

קוטר מירבי:כ- 5 ס"מ

אורך חדירה:כ-12 ס"מ

אורך כולל:כ- 13 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:גומי רך נטול רעלנים

משקל:כ-200 גרם

299.00

פלאג אנאלי שחור באורך כולל של כ- 13 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו והפלאג אנאלי המובילים לגבר All Black.

תיאור

מאמר: הפלאג אנאלי מקולקציית חברת All Black – כל מה שצריך לדעת

בעולם הצעצועים המיניים, הפלאג אנאלי הוא אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר. ובסדר גמור, המון גברים ונשים בחרו להנות מהתענוג המיוחד שהפלאג מציע. אם אתה מחפש פלאג איכותי ומדויק לחוויה מינית מושלמת, הפלאג אנאלי מקולקציית חברת All Black יכול להיות הבחירה המושלמת עבורך.

הפלאג אנאלי מקולקציית All Black מתאים במיוחד לגברים שכבר ניסו את צעצועי המין הבסיסיים ורוצים להתקדם עוד שלב. באורך של כ-13 ס"מ ובקטור מקסימלי של 5 ס"מ, הפלאג הזה מתאים לשימוש כגבר וכאישה. זהו פלאג מושלם לגברים שרוצים להתקדם למעלה ולחוות תענוג מיני עוצר נשימה.

אך איך משתמשים בפלאג אנאלי כהותר מוצלח? הנה כמה טיפים חשובים:

1. אחזקה ושימוש: כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון. השימוש בחומר סיכה יעניק לך חוויה עוצרת נשימה ותענוג מוגבר.

2. ניקוי הפלאג: לאחר השימוש, יש לנקות את הפלאג באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. ניקוי יסודי ושמירה תקופה יאריכו את חיי הפלאג ויאפשרו לך להנות ממנו באופן מושלם לאורך זמן.

בחנות שלנו תוכל למצוא את כל מוצרי חברת All Black הבלגית. כל המוצרים עשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המשולבים בחומרים איכותיים ומעולים. זהו בחירה מושלמת עבור כל קהל יעד שרוצה לחוות חוויה מינית מדהימה ובטוחה.

אז אם אתה מחפש פלאג אנאלי איכותי שלא יאכזב, אתה מוזמן לבדוק את הפלאג אנאלי מקולקציית All Black. אנחנו בטוחים שתמצא את המוצר המושלם עבורך. ככל שהן יותר מתקדמות ומותאמות אישית, כך יתקדמו גם החוויות המיניות שלך. כך שתן לדמיון שלך להתרחב ותתחיל לחוות תענוג מיני כמו שאתה לא חווה עוד מעולם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי שחור באורך כולל של כ- 13 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן