מידע נוסף

אורך חדירה:כ- 11 ס"מ

אורך כולל:כ- 13 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC רך

משקל:כ222 גרם

קוטר מירבי:כ- 4.5 ס"מ

369.00

דילדו שחור באורך של 13 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו המובילה לגבר All Black.

תיאור

מאמר: הדילדו של חברת All Black – חוויה ייחודית עבור גברים ונשים

הדילדו של חברת All Black הוא מוצר מרתק המיועד לאנשים שמחפשים חוויה מינית מובחנת. עשוי מ-PVC, הדילדו מגיע באורך של כ-13 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-4.5 ס"מ. הצורה המכופפת של הדילדו מספקת חווית חדירה נוחה ומהנה לגברים ונשים כאחד.

הדילדו של All Black הוא צעצוע רב-תכליתי, שניתן להשתמש בו בצורה אנאלית כגבר או כאישה. בנוסף, הוא יכול לשמש כחדרה לנרתיק או כצעצוע אנאלי לאישה שמעוניינת לחוות חוויה מינית מובחנת.

כדי לגרום לחוויה המינית להיות מרתקת ומהנה במיטבה, מומלץ לעבוד עם חומר סיכה המבוסס על מים. זה יכול להגביר את התחושה של נאה עוצמתית ולהבטיח חוויה מינית מרתקת ביותר.

אחרי השימוש, חשוב לנקות את הדילדו בקפידה באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. זה יגן על הדילדו ויגרום לו להחזיק לאורך זמן.

החברה All Black מציעה מגוון רחב של מוצרים בגרסה השחורה המגוונת ביותר. כל המוצרים עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המתאימים לכל קהל יעד.

אז אם אתם מחפשים צעצוע מיני מרתק שיאפשר לכם לחוות חוויה מינית ייחודית, עם הדילדו של All Black אתם במקום הנכון. תפנו אלינו ותגלו את כל המוצרים המרתקים שלנו בגרסה השחורה המגוונת ביותר.
מאמר זה מתאר את המאפיינים המרכזיים של מוצר "דילדו" של חברת All Black. הדילדו עשוי מ-PVC ומגיע באורך של כ-13 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-4.5 ס"מ. צורתו מכופפת מעט כך שנקודת ה-G יהא מגורה לחלוטין כאשר הדילדו חודר. הדילדו מתאים לשימוש כגבר וכאישה, הן באופן אנאלי כגבר והן כהחדרה לנרתיק או לאנאלי אם היא חפצה בכך.

בנוסף, המאמר מספק הנחיות לאחזקה ושימוש בדילדו. כדי להעצים את הנאה העוצמתית, מומלץ לעבוד עם חומר סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

מוצרים נוספים מחברת All Black זמינים במגוון גדלים וצורות. מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים המושלמים לכל קהל יעד.

לסיכום, מוצרי הדילדו של חברת All Black הם איכותיים, נעימים למגע ומתאימים לשימוש גברים ונשים באופן אישי ומשותף. הדילדו מגוון וגמיש, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור מי שמחפש צעצוע מין מהנה ומרגש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור כ- 13 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן