פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 2.6 ס"מ עם זנב שועל אפרפר – Plug With Foxtail

מידע נוסף

אורך כולל:7 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל אפאפר

מותג:Fetish

קוטר מירבי:2.6 ס"מ

269.00

פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל אפאפר

תיאור

"פלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה – המוצר המושלם לחובבי משחקי חיות והשפלות"
מוצר חדש ומרהיב נכנס לעולם המשחקים – פלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה! הפלאג המרהיב הזה הוא לא רק מוצר אלגנטי ומפואר, אלא גם יעיל ונוח לשימוש.

הפלאג המותאם למשחקי חיות (PET PLAY) מגיע בעיצוב מושקע ומדויק, המאפשר למשתמש לחוות חוויה מושלמת ומגוונת. הזנב המרהיב בגוון אפרפר דמוי פרווה משתנה בהתאם לתנועות המשתמש, מה שמעניק תחושת ריאליזם והתרגשות נוספת למשחק.

בנוסף, הפלאג מעוצב בצורה מדויקת ומתכתית, המבטיחה נוחות מרבית ואיכות בלתי מתפשרת. הוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, המבטיחים שימוש ארוך טווח ושמירה על המוצר במצב טוב לאורך זמן.

הפלאג זה מוצר מושלם למשחקי השפלות, שהם גם חלק מתרבות ה-PET PLAY. בעזרת הפלאג המפואר הזה, ניתן לשפר את חווית השפלות ולהביא אותה לרמה חדשה ומרהיבה. הפלאג מעניק תחושה של כיבוש ותלייה, המעצימה את הקשר והחוויה של המשתמש והשוליים.

לסיכום, הפלאג אנאלי מפואר ממתכת עם זנב שועל בגוון אפרפר דמוי פרווה הוא מוצר מרהיב ומותאם למשחקי חיות והשפלות. הוא משלב בין איכות, נוחות ואלגנטיות, ומעניק חוויה מושלמת ומרהיבה למשתמשים. עם הפלאג המפואר הזה, ניתן לשדרג את החוויה המינית ולחוות תחושות של כיבוש ותלייה באופן ייחודי ומרהיב.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 2.6 ס"מ עם זנב שועל אפרפר – Plug With Foxtail”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן