נר מסא'ג בריח ורדים 170 מ"ל Shunga – Massage Candle Rose Petals

139.00

נר מסא'ג בריח ורדים הנהפך לשמן בעת חימומו מבית Shunga האמריקאית

תיאור

נר מסא'ז איכותי בריח ורדים מבית Shunga, הידועה במוצריה האיכותיים לשדרוג האווירה הביתית. הנר מעניק ריח נעים ומרגיע של ורדים, המזכיר אווירה רומנטית ומשפרת את התחושה בחדר. הנר מיוצר באיכות גבוהה ומעניק שעות ארוכות של נשימה רגועה ונעימה. הוא פריט מושלם למשחקים מקדימים ויכול להוסיף אווירה מיוחדת ומרגשת לאירועים רומנטיים או בילוי ביתי. הנר מסא'ז של Shunga הוא בחירה מושלמת עבור כל מי שמחפש לשדרג את האווירה הביתית וליהנות מרגעי נינוחות ושלווה. הוא מתאים גם כמתנה מקורית ומרגשת לאהובים או חברים.
הנר מסא'ז האיכותי בריח ורדים מבית Shunga האמריקאית הידועה הוא מוצר מושלם לשדרוג האווירה הביתית. הנר מיוצר באיכות גבוהה ומספק ריח מרענן ומרגיע של ורדים.

הריח הנעים של הוורדים יכול לשדרג את האווירה בכל חלל בבית, מספיק להדליק את הנר ולתת לו להתמסר. הנר יפיץ את הריח המפנק שלו וימלא את החלל באווירה רגועה ומרגיעה.

הנר מתאים במיוחד למשחקים מקדימים, כאשר תרצו ליצור סביבה רומנטית ומשגעת. הוורדים המתוקים והמרגיעים יכולים לסייע ביצירת אווירה רומנטית ולהעלות את החשק והתשוקה.

בנוסף לריח הנעים, הנר מסא'ז מגיע בעיצוב מודרני ומרהיב שיתאים לכל חלל ועיצוב בית. הוא משלב בין עיצוב מרהיב לאיכות גבוהה ויכולת ריחנית מעולה.

אז אם אתם מחפשים לשדרג את האווירה בבית ולהוסיף רומנטיקה למשחקים מקדימים, הנר מסא'ז בריח ורדים מבית Shunga הוא בחירה מושלמת עבורכם. הזמינו עכשיו ותיהנו מחווית ריח משגעת ומרגיעה במיוחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נר מסא'ג בריח ורדים 170 מ"ל Shunga – Massage Candle Rose Petals”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן