מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

אורך חדירה:10.7 ס"מ

אורך כולל:12 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי לעינוג הפרוסטטה

מותג:XR Brands

199.00

מעסה אנאלי איכותי לעינוג הפרוסטטה עשוי סיליקון מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי המין המובילה XR Brands.

תיאור

XR Brands – Prostatic Play Sojourn Slim Ribbed Prostate Stimulator

הפלאג האנאלי XR Brands – Prostatic Play Sojourn Slim הוא מוצר מקצועי לעיסוי הפרוסטטה. הוא עשוי מסיליקון איכותי ומגיע מבית המותג המוכר XR Brands. המותג הזה ידוע באיכות המוצרים שלו ובחשיבות שהוא נותן לשלמות החוויה המינית.

הפלאג מעוצב בצורה ייחודית ומתאים לגברים ונשים כאחד. הוא מספק גישה נוחה ומירבית לעיסוי הפרוסטטה, מחזק את תחושת האורגזמה ומוסיף עניין ותענוג לחיי המין והאוננות.

הפלאג מצויד בידית אחיזה המאפשרת שימוש קל ונוח. כך שניתן לשלוט במהירות ובעוצמת העיסוי ולהתאים אותו לצרכים ולהעדפות המשתמשים. המוצר קל לניקוי ולאחזקה תקופה ארוכה.

מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים נקיים וסבון עדין, ולהשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. יש להתיז את הפלאג ולהזמיןו להתייבש לפני המקום בקופסא.

הפלאג האנאלי XR Brands – Prostatic Play Sojourn Slim מציע חווית עיסוי פרוסטטה מדהימה ומומלצת לגברים ונשים שרוצים לחקור את עולם העיסוי האנאלי ולהתענוג במגוון תחושות וחוויות מיניות חדשות.

XR Brands – Prostatic Play Sojourn Slim Ribbed Prostate Stimulator הוא מוצר אנאלי מהסדרה המקצועית של Master Series של חברת XR Brands האמריקאית. הפלאג הזה מעוצב במיוחד כדי לספק עיסוי נוח ומהנה לפרוסטטה, ומצויד בגם בידית אחיזה לשימוש קל ונוח. הוא מיועד לגברים ונשים שרוצים לחקור דרכים חדשות ליהנות יותר בזמן הסקס או המגע האינטימי עם עצמם.

כדי להבטיח חוויה מרעננת ומרשימה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יעזור לשפר את התחושה ולהגיע לתחושות עוצמתיות יותר. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים נקיים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. לאחר הניקוי, מומלץ להתיר לפלאג להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא. בכך נשמרת היגיינת המוצר ונארכת חיי השימוש שלו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מעסה אנאלי לפרוסטטה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן