מידע נוסף

גאג עשוי מ:סיליקון

קוטר הגאג:כ-4.7 ס"מ

רצועה עשויה מ:דמוי עור

היקף הרצועה:כ- 43-58 ס"מ

אביזר:מחסום פה גאג בול עם מחזיק נייר טואלט

260.00

מחסום לפה גאג בול נושם מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands האמריקאית.

תיאור

XR-Brands – Toilet Paper Silicone Ball Gag

הפכו את בן הזוג הכנוע לעבד משרת השירותים שלכם! הגאג הייחודי הזה מצויד בתושבת נייר טואלט שמעוצבת בצורה מושלמת כדי שתוכלו להחליק עליה בקלות ולהשתמש בה מחדש כל פעם. תן לבן הזוג שלך לכרוע לרגליך בזמן שאתה עושה את הצרכים שלך ומחכה לו כמו עבד נאמן.

הגאג מעוצב מסיליקון ברמה גבוהה, נטול טעם ולא נקבובי, מה שמבטיח שכל גניחה תהיה חסרת רעש ותשמור על העבד שלך מלדבר ורק תעורר בו רגשות ריוור. הרצועה מאחורי ראש העבד היא להתאמה מושלמת, ועכשיו נותר לך רק לשבת בתא השירותים ולתת לעבד שלך לחכות שתסיימו.

בגאג הייחודי הזה תוכלו לחקור ולהנות מגברת השליטה והכיבוש על בן הזוג שלכם, וליצור חוויות מיניות חדשות ומרתקות. לא משנה אם אתם מתחילים בעולם ה-BDSM או שאתם מנוסים בכך, הגאג הזה הוא תוספת מעולה לקולקציית הציוד המיני שלכם.

אז תכירו את הגאג הייחודי הזה מבית XR-Brands – הגאג שיגרום לבן הזוג שלכם לשכוח את המילים ולהתרכז רק בתפקידו כעבד. תכירו את הגאג החדש שיביא לחיי המין שלכם רמה חדשה של התרגשות והנאה.
XR-Brands – Toilet Paper Silicone Ball Gag: האבקה המרתקת בעולם ה-BDSM

האינטימיות והכיף במסגרת היחסים הסאדו-מזוינים יכולה להתקיים בכל מקום ובכל זמן. ועכשיו, עם הפתרון החדש מבית XR-Brands – הכיף יכול להתקיים גם בשירותים! המותג המוביל בתחום ה-BDSM מציג בגאווה את ה- XR-Brands – Toilet Paper Silicone Ball Gag, הגאג הייחודי שמאפשר לך לשלוט לחלוטין בבן/בת הזוג הכנוע.

הגאג המרתק הזה מגיע עם תושבת נייר טואלט מעוצבת בצורה מושלמת, המאפשרת לך להחליק עליה בקלות ובנוחות. אז למה לחכות עוד ועוד פעם כשהגאג נשקף ויש לך את כל הכלים שאתה צריך בצמרת האצבעות שלך? תנו לבן הזוג הכנוע לכרוע לרגליכם, כאשר אתם עושים את הצרכים שלכם ומחכים לשירותים הבאים.

הגאג הייחודי שבפנים עשוי סיליקון ברמה גבוהה וחסר טעם, כך שהוא לא יגרום לך לטעום פתלטים חשודים במהלך השימוש. נכון לציין כי הסיליקון הוא חומר נטול נקבובי ומעכב, ומבטיח עמידות ונוחות מרבית למזוין הכנוע.

התאימו את הרצועה מאחורי ראש העבד להתאמה מושלמת, וכעת תוכלו לשבת בתא השירותים ולהתענג על התנועות החיצוניות שלכם, בו זמנית לא פוגעות באיכות המשחק ובתחושת השליטה המוחלטת שלכם.

ה-XR-Brands – Toilet Paper Silicone Ball Gag מגיע בעיצוב מודרני ואלגנטי, והוא משתלב יפה עם כל תחפושת מזוינים או תחפושת השחזור האירופי. בנוסף, הגאג קל ונוח לשימוש ולנשיאה, כך שתוכלו להנות ממנו בכל מקום ובכל זמן.

אז אל תתעכבו על החששות והדאגות הלא רלוונטיות ותפנקו את בן/בת הזוג הכנוע שלכם בגאג הייחודי הזה. לסכם, עם ה-XR-Brands – Toilet Paper Silicone Ball Gag, אתם מוזמנים לחוות את הכיף הבלתי נשכח של השלטון המוחלט בכל מקום ובכל זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחסום פה גאג בול עם מחזיק נייר טואלט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן