מידע נוסף

רצועה עשויה מ:לטקס

אביזר:כפפות פיסטינג

מותג:XR Brands

249.00

כפפות פיסטינג איכותיות מלטקס של מותג אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Pleasure Fister

תן לידך קצת מרקם במהלך משחק הפיסטינג! הכפפה הארוכה הזו מגוונת ויכולה להפוך לבסיס עיקרי בכל החוויות המיניות שלך. יש לה מגוון דרכים לשימוש, לא רק חדירת אגרוף מלא. תוכל להשתמש בה כאצבע, לדפוק, לעסות או להתנענע. היא מתאימה לכל מין ולכל סוגי הזוגיות, בין אם אתה זכר או נקבה, משחק בודד או עם בן/בת זוג. כל אחת מחמש האצבעות עוצבה באופן ייחודי כדי להעניק לך תחושות מרתקות במהלך החדרת אנאלית או וגינאלית. תוכל למצוא רכסים חלקים ומחודדים, רכסים נועזים, בצורת איבר המין, חוטים מוגבהים וגם בולטים עם צלעות עדינות. מעבר לכך, כף היד מותאמת להפעלה נוספת עם מסלול זיג-זג שיתרם להתרגשות נוספת במהלך פעולות היד או אוננות. הכפפה דו-צדדית הזו נותנת לך את האפשרות להשתמש בשתי ידיים ומתאימה לשימוש בחומר סיכה על בסיס מים.

אחזקה ושימוש:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש במוצרי המין כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג היטב עם סבון ומים או באמצעות מגבוני ניקוי יעודיים לאביזרי מין, ולאחר מכן יש לייבשו.
XR Brands – Pleasure Fister

הכפפה הארוכה של XR Brands היא בדיוק מה שאתה צריך כדי להוסיף קצת מרקם לחוויות המיניות שלך. בעזרת חמישה אצבעות ייחודיות, תוכל ליהנות ממגוון תחושות וחוויות חדשות במהלך משחק הפיסטינג. אל תתפשר רק על חדירת אגרוף מלא, כאשר יש לך אפשרות לנצל את הכפפה הזו למגוון שימושים נוספים כמו חדירה באצבע, שבירה, עיסוי או התנעה.

בן זוג או בת זוג, זכר או נקבה, משחק סולו או ביחד, הכפפה הזו מתאימה לכל אחד ואחת. כל אצבע מעוצבת בצורה ייחודית, מספקת תחושות שונות במהלך חדרת הפיסטינג, באפשרויות כמו רכסים חלקים ומחודדים, רכסים נועזים, צורת איבר המין, חוטים מוגבהים ובולטים עם צלעות עדינות.

כף היד מצוירת במסלול זיג-זג המעניק התרגשות נוספת במהלך השימוש, והזרוע מצולעת בצורה חלקה לגירוי נוסף ותחושה של דחיקה עמוקה. הכפפה ניתנת ללבישה בשתי ידיים ומתאימה לשימוש בחומר סיכה על בסיס מים.

כדי להבטיח חוויה מקסימלית ולשמור על בריאות הכפפה, יש להתחיל בשימוש בחומרי סיכה על בסיס מים. גם לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הכפפה היטב עם סבון ומים או בעזרת מגבוני ניקוי המיועדים לאביזרי מין. בכך תוכל להבטיח שהכפפה תישאר נקייה ומוכנה לשימוש הבא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כפפות פיסטינג מקצועיות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן