מידע נוסף

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:5.6 ס"מ

אורך חדירה:12.7 ס"מ

אורך כולל:כ-14.5 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי

מותג:Doc Jhonson

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

159.00

פלאג אנאלי לארג של מותג אביזרי המין המוביל Doc Jhonson.

תיאור

מאמר על פלאג אנאלי מותג Doc Johnson

פלאג אנאלי הוא אביזר מין עשוי מגומי רך של מותג האביזרים המיניים האמריקאי המוביל, Doc Johnson. עיצובו של הפלאג מיועד במיוחד לנשים וגברים מנוסים בחדירה אנאלית, והוא מגיע עם קוטר מקסימאלי של 5.6 ס"מ ואורך חדירה של כ-12.7 ס"מ.

הפלאג מעניק הנאה ורגשות מופחתים בזכות עיצובו המיוחד – כפי שניתן לראות בתמונה, הוא מתרחב עם עליונו הרחב ומצטמק עם תחתיתו הצרה. התחושה שאפשר לחוות בעת השימוש בפלאג זה בדיוק כמו תחושת החדירה של קונוס, ולכן מדובר במוצר שמאוד פופולרי בקרב הגייז.

כדי להגביר את ההנאה מהפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שבסיסם מים. באמצעות הסיכה, ניתן לשפר את החוויה ולהעצים את התחושות המיניות. חשוב לציין שבעת השימוש בחומרי סיכה, יש להקפיד על ניקיון הפלאג לאחר השימוש.

בסופו של דבר, פלאג אנאלי מותג Doc Johnson הוא מוצר מין איכותי ומעוצב המתאים לנשים וגברים מנוסים בחדירה אנאלית. בעזרתו, ניתן לחוות חוויה מינית מרתקת ומהנה.
הפלאג אנאלי העשוי מגומי רך של מותג האביזרים המיניים המוביל, Doc Johnson, הוא מוצר מעולה לנשים וגברים מנוסים בחדירה אנאלית. הפלאג מגיע עם קוטר מקסימלי של 5.6 ס"מ ואורך חדירה של כ-12.7 ס"מ, המאפשרים חוויה מרתקת ומהנה.

עיצוב הפלאג מותאם להגברת ההנאה והריגוש של המשתמש. הוא מעוצב כקונוס המתרחב לכל אורכו, מה שמעניק תחושה משובחת ומרהיבה. בנוסף, הפלאג מיועד לשימוש בקהילת הגייז, המעניקה מרחב ותמיכה.

כחלק מתהליך האחזקה והשימוש במוצרים מיניים, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה בזמן השימוש.

אז תפנקו את עצמכם ותיהנו מחוויה מרהיבה ומרתקת עם הפלאג אנאלי המותאם במיוחד עבורכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי גדל לארג מבית Doc Jhonson”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן