ויברטור ריאליסטי נטען 20 ס"מ 10 מצבי רטט וללא חוטים !!!

מידע נוסף

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מותג:Excellent Power

טעינה:באמצעות כבל USB

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:4.4 ס"מ

אורך חדירה:16 ס"מ

אורך כולל:20 ס"מ

449.00

ויברטור ריאליסטי נטען ללא חוטים לשימוש קל ונח, מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power (NMC).

תיאור

ויברטור ריאליסטי גדול מסדרת הנטענים מתוצרת חברת Excellent Power הנחשבת לאחת מיצרני אביזרי המין הותיקות והטובות בעולם. הדילדו והויברטורים הריאליסטיים המצויינים שהחברה מייצרת נחשבים כיום לאיכותיים ביותר והמבוקשים ביותר בעולם. סדרת הנטענים מאפשרת לך ליהנות מתחושה ומראה ריאליסטיים במיוחד וזאת בזכות הטכנלוגיה המתקדמת ועבודת יד במטרה להגיע לשלמות בלתי מתפשרת.

דגם זה מתאים לנשים המחפשות אביזר גדול בעל יכולת חדירה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ לחוויה שאין כמעט גבר היכול לספק לך. בנוסף, הויברטור מצויד במנוע רטט חזק המאפשר לך לבחור מבין 10 עוצמות רטט משתנות להגברת הריגוש ועוצמת האורגזמה. בנוסף, בניגוד לרוב הויברטורים האחרים, ניתן להצמיד את הויברטור למשטחים שונים וליהנות ממגוון תנוחות.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.
אחזקה ושימוש:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים: בעת השימוש בויברטור, יש למרוח כמות נדיבה של חומר סיכה על המוצק ועל המפרקים התומכים בו. זה יעזור להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה של הויברציה. חשוב לוודא שהחומרים המשמשים אינם מכילים חומרים כימיים או שומן, שכן ייתכן שהם יפגעו בעיבוד המוצר ויגרמו לפגיעה באיכותו.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור: לסיום השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון עד שלא יישארו עליו שאריות של חומר הסיכה או נוזלים אחרים. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי ייעודי שמתאים למוצרים מיניים. על הויברטור להתייבש לחלוטין לפני שהוא מוחזר לאריזה. חשוב לא לשטוף את הויברטור במים חמים מדי או להשתמש בסבון כימי מתוך חשש מפגיעה בחומרי הסיכה או העיבוד של הויברטור.

3) אחזקה בזמן האחסון: יש לאחסן את הויברטור במקום מוגן מחום יתר או קור יתר. כמו כן, יש להימנע מחשיפה לשמש הישירה או לחומרים כימיים. כדי לשמור על איכות הויברטור, ניתן לשים אותו בתיק או באריזה מיוחדת שתגן עליו מפני נזקים או חלקיקים חיצוניים.

4) בדיקת מוצקים וחלקים: לפני כל שימוש, יש לבדוק כי אין חלקים מוליכים או מוצקים של הויברטור פגומים או משופשים. אם נמצא כל סוג של נזק, מומלץ לא להשתמש בויברטור ולפנות ליצרן או למשווק המקומי לתיקון או להחלפה.

על מנת להאריך את חיי הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, יש להקפיד על תהליכי האחזקה והשימוש המתאימים. עם תחזוקה נכונה, הויברטור יספק שלמות ותחושה ריאליסטית במשך הרבה זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי נטען 20 ס"מ 10 מצבי רטט וללא חוטים !!!”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן