ויברטור ריאליסטי באורך 15.2 ס"מ מולטי ספיד NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתגברת

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מותג:NMC

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:3 ס"מ

אורך חדירה:13.5 ס"מ

אורך כולל:15.2 ס"מ

199.00

ויברטור חוטי ריאליסטי למתחילות  מסדרת G-Girl Style של המותג היוקרתי NMC.

תיאור

הויברטור הריאליסטי מסדרת G-Girl Style של חברת NMC הוא אביזר מין מוביל בעולם, המציע חווית שימוש ריאליסטית ומרהיבה. מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד מדויקת, הויברטור של NMC הוא בחירה יעילה ואיכותית לנשים המחפשות חוויה מיוחדת.

הויברטור מתאים לנשים שרוצות חדירה במרחק של מעל ל-10 ס"מ וקוטר מעל ל-3 ס"מ. הוא מצויד במנוע רטט חזק שניתן לשלוט בו באמצעות שלט עם ריאוסטט, המחובר על ידי חוט לויברטור. בזכות זאת, ניתן להתאים את רמות הרטט לפי הקושי והתחושה הרצויה, ולחוות אורגזמות חזקות ומרהיבות.

בנוסף, הויברטור מתאים לשימוש על משטחים שונים ומאפשר מגוון תנוחות נוחות. עם זאת, חשוב להתחשב באחזקה ושימוש נכונים כדי להבטיח את עמידותו ושימושו הממושך של הויברטור.

מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להבטיח הנאה מירבית וחווית שימוש נעימה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הויברטור הריאליסטי מסדרת G-Girl Style של NMC הוא בחירה מומלצת עבור נשים המעוניינות בחוויה ריאליסטית ומרהיבה ביותר. עם טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מושקע, הויברטור מספק תחושה מושלמת וזוהרת בכל שימוש.
הגדרה של המוצר:
הויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style הוא מוצר מתוצרת חברת NMC, הידועה כיצרנית אביזרי המין המובילה בעולם. הדילדו והויברטורים הריאליסטיים של החברה הם איכותיים ביותר ונחשבים למוצרים המבוקשים ביותר בשוק היום.

יתרונות המוצר:
הויברטור מסדרת G-Girl Style מציע תחושה ומראה ריאליסטיים מיוחדים במיוחד, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והעבודה המדויקת של הידועת של NMC במטרה להשיג את השלמות הבלתי מתפשרת.
הויברטור מתאים במיוחד לנשים שמחפשות חוויה ייחודית, עם יכולת חדירה של מעל ל-10 ס"מ וקוטר של מעל ל-3 ס"מ.
הויברטור מצויד במנוע רטט חזק, שניתן לשלוט בו באמצעות שלט עם ריאוסטט המחובר ע"י חוט לויברטור. זה מאפשר למשתמשת לבחור בין עוצמות רטט מתוגברות, ולהגביר את הריגוש ועוצמת האורגזמה.
בנוסף לכך, הויברטור מתאים לשימוש על מגוון משטחים ומאפשר מגוון תנוחות, מה שאינו נכון לרוב הויברטורים האחרים בשוק.

אחזקה ושימוש:
כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש במוצרי המין.
לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

בסיכום, הויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style מבית NMC הינו בחירה מצוינת לנשים שמחפשות חוויה ריאליסטית ומרהיבה בעולם האביזרים המיניים. עם יכולת חדירה מרשימה ועוצמת רטט מתגברת, הויברטור מתאים לכל התנאים ומבטיח חוויה מלאת תענוג. כמו כן, האחזקה והשימוש התקניים של המוצר מבטיחים את אריכות חייו ושימוש ממושך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי באורך 15.2 ס"מ מולטי ספיד NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן