מידע נוסף

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

אביזר:רוקט פוקט נטען

מותג:Excellent Power

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

זמן טעינה:2 שעות

עמידות במים:עמידות חלקית במים

עשוי מ:ABS

קוטר מירבי:2 ס"מ

אורך כולל:9 ס"מ

239.00

Ammo – רוקט פוקט נטען ועוצמתי בעל 10 מצבי רטט שונים מבית מותג אביזרי המין המוביל Excellent Power (NMC).

תיאור

רוקט פוקט עוצמתי מבית יצרנית אביזרי המין המוביל Excellent Power (NMC). הרוקט פוקט הוא אביזר קומפקטי במיוחד שמגיע עם 10 מצבי רטט עוצמתיים להגברת ההנאה. הוא דיסקרטי וקל להסתרה בארון או במגירה. האביזר מתאים לנשים וזוגות שמעוניינים להכניס אביזר מין איכותי לראשונה ולהתנסות עימו לבד או בזוג.

לשמירה על המוצר ושימוש הנכון בו, יש להתחשב בהנחיות הבאות:

1) בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל האפשר.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הרוקט פוקט באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בעזרת כללי האחזקה והשימוש הנכונים, ניתן להבטיח את שמירת המוצר במצב מושלם וארוך הטווח. כמו כן, יש להימנע משימוש בחומרים אגרסיביים שעלולים לפגוע באיכות המוצר. בנוסף, חשוב לא לשכוח לאחסן את הרוקט פוקט במקום יבש וקריר, ולהימנע ממגע עם חומרים אחרים שעלולים לגרום לנזקים.

בסופו של דבר, עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, ניתן ליהנות מהרוקט פוקט בצורה מושלמת ולהתענג על החוויה המינית המרתקת שהוא מספק.
רוקט פוקט הוא אביזר מין עוצמתי ואיכותי מבית היצרנית Excellent Power (NMC). המוצר מגיע עם 10 מצבי רטט עוצמתיים שונים, המעניקים הנאה מרובה ומשוגעת. בנוסף, הרוקט פוקט מיועד לנשים וזוגות שרוצים להתנסות בעולם האביזרים המיניים לראשונה, והוא מתאים גם לכל אדם שמחפש אביזר דיסקרטי ונוח לשימוש.

כדי להבטיח שימוש נכון וארוך טווח של הרוקט פוקט, יש לקחת בחשבון את ההנחיות הבאות לאחזקה ושימוש:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שעשויים ממים במהלך השימוש במוצר. זה יגרום להנאה מקסימלית ויחזק את התחושה החוויתית.

2) לאחר השימוש, חשוב לשטוף את הרוקט פוקט במים ומעט סבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרים מיניים. יש להימנע מהטביעה של המוצר במים.

בעזרת ההנחיות האלו, תוכלו להבטיח שימוש בטוח ונאיבי ברוקט פוקט ולהמשיך ליהנות מכל רגע עם המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רוקט פוקט נטען עוצמתי NMC-Ammo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן