מידע נוסף

מותג:Romp

אביזר:ויברטור יונק

מצבים לבחירה:10 מצבי יניקה

אורך כולל:10.2 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

טעינה רגילה:3 שעות

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

289.00

ויברטור Free מהדור החדש לעינוג הדגדגן באמצעות טכנולוגיית יניקה ייחודית של המותג Romp הגרמנית.

תיאור

ויברטור Free מבית Wow Tech הגרמנית הוא מוצר מהסדרה החדשה של המותגים Womanizer ו-We-Vibe. המוצר מיוצר בטכנולוגיה חדישה של Air Pressure Technology שאינה משתמשת ברטטים כמו רוב הויברטורים האחרים. במקום זאת, הויברטור משתמש בלחץ אוויר כדי לספק חווית אורגזמה ייחודית ובלתי רגילה.

הויברטור Free מציע 10 מצבי יניקה שונים ומפנקים כדי להבטיח לך הנאה מושלמת. בנוסף, המוצר עמיד במים, כך שתוכלי להשתמש בו בזמן האמבטיה. בזכות גודלו הקומפקטי, הויברטור נוח לנשיאה בתיק ולשימוש בכל מקום שתבחרי.

על מנת לטפל ולשמור על הויברטור, חשוב להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להבטיח הנאה מקסימלית ולשטוף את המוצר לאחר השימוש במים נקיים וסבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. יש להשתמש בויברטור רק כאשר הוא יבש לחלוטין ולשמור עליו בקופסא לקראת השימוש הבא.
הויברטור Free מבית Wow Tech הגרמנית הוא מוצר מתקדם שנבנה בטכנולוגיה חדישה של Air Pressure Technology. בניגוד לויברטורים אחרים המשתמשים ברטט, בטכנולוגיה זו הויברטור משתמש ביניקה ליצירת תחושת רכיבה ייחודית שלא חווינו מעודף. המוצר מציע 10 מצבי יניקה שונים ומפנקים, מה שמבטיח לך הנאה מושלמת.

הויברטור Free עמיד במים ומומלץ לשימוש בזמן האמבטיה. כמו כן, בזכות גודלו הקומפקטי והנוח לנשיאה בתיק, ניתן להוביל אותו בקלות לכל מקום שתרצי.

כדי להבטיח שימוש מרענן ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים במהלך השימוש. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון קל, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. אחרי הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לפני ההחזרה לקופסא.

הויברטור Free מבית Wow Tech הוא בחירה מושלמת לכל אישה שמחפשת ניהול מוחלט וחווית אורגזמה ייחודית. הטכנולוגיה החדישה שלו מאפשרת חוויה מושלמת בכל פעם. נסי את הויברטור Free ותחוי את ההבדל!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור יניקה למתחילות מבית חברת Romp הגרמנית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן